Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boodschappenlijstje anyone?Heel de tijd denken aan wat je moet bestellen, in je hoofd het lijstje afgaan en als het dan uw beurt is nog de helft vergeten.![]()
Le grand café
Voor Eddy? Had samen met hem de zaak in handen.Ohla oké, maar nu niemeer zodus? Want heb al wat gewrapt voor de eigenaar er van.
Ik weet diene mens zijne naam eigenlijk niet of niet meer. Werd gefactureerd op de zaak en hebben slechts beperkt contact gehad.Voor Eddy? Had samen met hem de zaak in handen.
Gevarieerde activiteiten maar niet met de bedoeling om persé te willen stoefen gelijk bij 'Latem Leven' (en waar ze werkelijk nix interessants te zeggen hadden). Focus op de leuke familie. Best wel wat humor bij.
Tja ik snap het wel, het zijn ook niet echt tijden waar je veel opwindends kan doen hè. Je kan ook maar zoveel keer laten zien dat Vic een spiegeleitje aan het eten is, Gert zijn krant aan het lezen en Ellen de hond aan het sonderen isIk vrees dat er maar 7 waren. Jammer want ik heb me er toch mee geamuseerd.
Er zit wel een vervolg aan te komen.