Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had zoiets wel verwacht.Dit is dus mijn poolhouse voor de good record, kippenhok is gelijkaardig, maar slechts 125x250cm![]()

100% als pidpa water zal je het nooit krijgen, die doen dan ook wel een pak meer aan filteren (omdat het ook drinkbaar moet zijn).Hier enkel buitenkraan en toiletten op regenwater. Ik merk toch dat ik regelmatig filters moet wisselen en dat het water niet 100% zuiver is (prefilter, rustige toevoer, vlottende aanzuig en dubbele filter na de pomp). Mijn was doen met dat soort water is voor mij echt geen optie.
Kameraad van mij heeft z'n wasmachine daarop hangen en die z'n filter zit continu verstopt met zooi.Hier enkel buitenkraan en toiletten op regenwater. Ik merk toch dat ik regelmatig filters moet wisselen en dat het water niet 100% zuiver is (prefilter, rustige toevoer, vlottende aanzuig en dubbele filter na de pomp). Mijn was doen met dat soort water is voor mij echt geen optie.
?een aanvulleiding voor put kan officieel he: een leiding naar de put met een kraantje boven en trechtertje die niet verbonden zijn.Ik ken veel mensen met een automatische pomp, maar dat is echt belachelijk duur. Hier is het gewoon onofficieel een punt waar ik de put kan afsluiten en kan aansluiten op leidingwater. Maar dat mag eigenlijk niet...

inderdaad met osb & iso boven dpc blijven, aan buitenzijde ytong kan je uitdikken om beter te isoleren/verschil op te vangen met plaatsen van XPS isolatie (waterbestendig). Zo doen ze het bij metselwerk toch alvast..ik vermoed dus dat als ik mijn dpc folie van tussen ytong en HSB door laat lopen tot tussen mijn facadesteen dat ik dan OSB en isolatie tot vlak boven deze dpc folie kan laten zakken zolang ik met dpc boven het maaiveld blijf.

Eila eila, das hier een arm huishouden ze, ik moet da allemaal zelf doen!https://bouw-energie.be/assets/img/bouwknopen/foamglas/preview/43_Houtskelet funderingsaanzet Perinsul 1.jpg
ne perinsul kan ook altijd, geen probleem voor mannen die ne poolhouse kunnen zetten![]()