Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de wc's, buitenkraantjes en wasmachine aangesloten op regenwater.Hier mensen met een regenput? Zijn er redenen om bepaalde zaken wel of niet aan te sluiten daarop (wasmachine, toilet)?
Logica is "wat als de put leeg is". Maar dat lost een automatische pomp of een darm naar de dakgoot ook op...Waarom 1 toilet op leidingwater?
Wie u dat aangeraden heeft, is klaar voor psychiatrie
Ook met filters dan?Ik heb de wc's, buitenkraantjes en wasmachine aangesloten op regenwater.
Zelf merk ik nergens een verschil met leidingswater. Bij volgende woning ga ik dan ook terug alles op regenwater zetten.
al vaker gehoord, voor als put leeg is (ok vullen is rap gebeurd maja) en voor als pomp zou kapot zijn..Waarom 1 toilet op leidingwater?
Wie u dat aangeraden heeft, is klaar voor psychiatrie
nen darm naar de put lijkt me nu wel eenvoudiger?Logica is "wat als de put leeg is". Maar dat lost een automatische pomp of een darm naar de dakgoot ook op...
of zo'n aanvulpunt iddIk ken veel mensen met een automatische pomp, maar dat is echt belachelijk duur. Hier is het gewoon onofficieel een punt waar ik de put kan afsluiten en kan aansluiten op leidingwater. Maar dat mag eigenlijk niet...nen darm naar de put lijkt me nu wel eenvoudiger?of zo'n aanvulpunt idd
automatische pomp lijkt me nogal zotte kost voor particuliere woning tbh..
Ook met filters dan?
Er komt inderdaad een punt om de put te kunnen bijvullen. Het was eerder als uw pomp kapot is kun je de andere nog gebruiken.
Het mag niet, maar zo wat iedereen die ik ken met een regenwaterput heeft het wel.Hier in de technische kast zit regenwater & leidingwater op een collector, niet ver van elkaar met terugslagklep.
Met een aansluitpunt voor een stuk darm tussen te steken van leiding naar collector regenwater.
Het mag niet, maar als het eens gebeurt (20k liter hier) dat regenput leeg is, moet ik tijdelijk overbruggen
Klinkt misschien creepy, maar woon jij in een straat dat begint met de letter K?Na een aantal maanden er aan te werken, is het resultaat er eindelijk:

2 K's zelfsKlinkt misschien creepy, maar woon jij in een straat dat begint met de letter K?
Ben daar gisteren langs gereden en mijn oog viel op denk ik u woning. Jij hebt een enige tijd terug eens een paar foto's van u woning doorgestuurd naar mij en misschien door deze post dat ik eraan dacht.
Ik was daar in de straat om naar een steen te gaan kijken (was een referentieadres)
En ik gok dat je dan naar een nieuwbouw bent gaan kijken die ze nog aan het zetten zijn? (met een speciale steen)Nummer 22. Maar int echt kwam die totaal anders over, als op foto. Voor mij was het niet echt een succes.2 K's zelfsEn ik gok dat je dan naar een nieuwbouw bent gaan kijken die ze nog aan het zetten zijn? (met een speciale steen)
Ahja, vanachter in het straat dan. En halverwege staat een huis met quasi dezelfde steen.Nummer 22. Maar int echt kwam die totaal anders over, als op foto. Voor mij was het niet echt een succes.

Haha grappig en toevallig.Ahja, vanachter in het straat dan. En halverwege staat een huis met quasi dezelfde steen.
Maar dan ben je hier inderdaad gepasseerd![]()

serieus kippenhok!weet er iemand bij HSB hoeveer je gevelisolatie naar onder mag doorlopen? Stopt dat bij de waterkering tussen ytong en HSB?
Heb momenteel een ytong van 25 hoog voorzien voor een vloeropbouw van 10cm vloerisolatie en 8cm chape, dus ik zit daar met een paar cm potentiele koudebrug als ik de isolatie niet dieper laat komen.
![]()