Ik heb hier nog een gastenslaapkamer "op orde gebracht". Daar was eerst ne lelijke goudkleurige muur en er stond nog een zwart ikea bed.
Heb nu alles wit geverfd, incl dat bed en dat maakt de kamer zo veel meer mooier.
Het enige waar ik nu mee zit is dat licht. Er is maar één binnenkomend lichtpunt in de hoek van de kamer. ze hebben dat nu opgelost door die spotjes zo in een snoer te hangen, maar dat vind ik lelijk....
Iemand een idee wat een esthetische oplossing zou zijn die ook nog eens voldoende licht geeft?
Dat is de kamer, die feel wil ik dus houden maar dan die mottige snoer verlichting weg.
Dit is hoe het lichtpunt nu is, dat is rechts in de hoek bovenaan als je de kamer binnenkomt vanuit de eerste foto.
Ne kabel trekken is niet echt een optie want dan is die zichtbaar, dat plafond is ook beton dus ik kan niet zomaar boren en ne kabel trekken helaas.
Aangrenzend ligt wel nog een gastenbadkamer waar ik worst-case licht van zou kunnen aftappen door de muur, maar dat wil ik eigenlijk vermijden omdat dat toch wel een heel werk is en ik niet zo superhandig ben, plus dat zijn ook weer betonnen muren.
Dus ik vermoed dat ik daar in de hoek "iets" zal moeten hangen. Een rij van 3 spots geeft voldoende licht, maar is lelijk. Heb ook al hoekarmaturen gezien maar die schijnen zo goed als allemaal omhoog of geven precies niet voldoende licht?