Iemand een idee waarmee ik de naden tussen de gyproc dagkanten en zwarte aluminium ramen moet afkitten?
Hieronder een foto (raam is wel afgeplakt aangezien ik de gyprocplaten aan het afwerken ben en geen plamuur op het raam wil krijgen)
Bij de houten ramen kit ik het met witte acrylaatkit die overschilderd wordt, aangezien de houten ramen en de muren wit geschilderd worden.
Bij de aluminium raam wil ik in geen geval verf op de raam krijgen, dus ik ga nooit volledig de acrylaatkit kunnen schilderen. Acrylaatkit verkleurt geel als je deze niet schildert, dus dat lijkt me geen optie? Siliconekit wordt al snel een knoeiboel en kan je ook niet over schilderen, dus gebruik ik liever niet. Dan zijn er nog polymeerkitten: die kunnen wel overschilderd worden maar ook die worden snel een knoeiboel.
Nu zag ik dat er ook zwarte acrylaatkit bestaat. Zou het een optie zijn om die te gebruiken en achteraf deels wit te overschilderen als we de muur schilderen? Of gaat dat nooit dekkend genoeg zijn en gaat het blote stuk zwarte acrylaatkit uiteindelijk ook verkleuren?
Vraag me af hoe anderen dit opgelost hebben.