Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zoeken naar een installateur zal nog het moeilijkste zijn
Reden1: goedkope deur
Reden2: slechts 2 deuren
Mensen komen echt niet meer buiten voor een paar honderd euro

Reden 1 is wss de hoofdreden. Wij hebben ook "maar" twee deuren besteld bij een lokale fabrikant en binnen de drie weken wouden die komen plaatsen (we waren helaas op verlof tot vlak voor bouwverlof). De prijs was wel 2000 euro.Het zoeken naar een installateur zal nog het moeilijkste zijn
Reden1: goedkope deur
Reden2: slechts 2 deuren
Mensen komen echt niet meer buiten voor een paar honderd euro
Ik kan dat niet doen, is voor boven, waar niemand komt (2 kamers die dienen als opslagruimte)Reden 1 is wss de hoofdreden. Wij hebben ook "maar" twee deuren besteld bij een lokale fabrikant en binnen de drie weken wouden die komen plaatsen (we waren helaas op verlof tot vlak voor bouwverlof). De prijs was wel 2000 euro.
Beiden incl. beslag en plaatsing.
- Volspaan vlakdeur met valdorpel en kader voor berging
- Volspaan deur met kader voor toilet.
Ik zou die vanaf de meest dichtstbijzijnde muur meten. Als de afstand daar hetzelfde is gaat het lijken alsof die recht staan. Als uwe muur een beetje scheef staat en ge zet de lampen toch recht, gaat het enkel de scheve muur accentueren denk ik. Als de spots scheef staan ten opzichte van een muur die veraf is dan valt dat niet op.Iemand tips hoe je best uitmeet waar je spots moet boren?
Er zouden er 6 moeten komen in het salon, maar met een bouwlaser heb je wel een rechte lijn, maar is die ook recht in vergelijking met de rest van je huis?
Ik kan wel aan het begin en en einde meten naar de zijmuur, maar staat die wel recht?
En de andere zijmuur is wat ver om met een vouwmeter te meten...
Iemand tips?
Meten met zo'n laser-meter? Werkt echt super en nauwkeurigEn de andere zijmuur is wat ver om met een vouwmeter te meten...
Iemand tips?
Ramen en deuren besteld en deze zijn midden december geplaatst. Echter bleek dat de vliegendeur/ramen van het schuifraam en deur naar het terras op onze slaapkamer niet pastte. Deze moesten dus aangepast worden. Ook het kitten van de deuren en ramen moest nog gebeuren en een probleem met het 3 delig schuifraam dat twee vleugels tegelijk opent wanneer je deze openschuift (2de vleugel komt moeilijk los van de 1ste vleugel).
Zijn dan in mei (5 maanden nadien) langs geweest voor het kitten, maar hadden geen ladder bij.. Paar keer gekeken naar dat schuifraam maar hadden ook niet het juiste gereedschap bij.
Dan langsgekomen midden juni, enkel deuren en ramen afgekit op het gelijkvloers want niet voldoende siliconen bij.. Nog steeds niet gelukt om het probleem van het schuifraam te verhelpen.
Dan begin juli de verlossing dat op maandag 19 augustus de vliegenramen geplaatst zullen worden en ze ook ineens alles gaan afkitten. Tot op heden nog niemand gezien.
Ik heb nog wel hoop dat ze op korte termijn die vliegenramen en afkitten komen doen, maar ik ben vooralsnog niet van plan om het volledige uitstaande bedrag over te maken (2000 euro). Wat lijkt jullie een correcte "schadevergoeding" om in mindering te brengen? Ik heb dus alles vorige zomer besteld en deze zomer dus geen gebruik kunnen maken van de vliegenramen.
Goh, ik denk dat het gewoon niet zo simpel is. Gewoon niet betalen of inhouden gaat waarschijnlijk op een getouwtrek landen met mogelijk gerechtelijke implicaties. Staat er iets in het contract rond opleveringstermijn? Je gaat een ingebrekestelling moeten doen om tot het proces van (deels) niet betalen te komen en zelfs dan nog is het kijken of je iets overeen kan komen met de aannemer of experts aanstellen. Ik zou eens rondneuzen in het volgende topic tegen het einde aan. https://www.beyondgaming.be/threads/ervaringen-met-aannemers.572/Niemand? Of overdrijf ik om een vergoeding te willen?
Ik vind dit wel een goeie prijs, ik ben ook naar iets gelijkaardigs op zoek, maar veel duurdere offertes tot hier toe16m2 tegels leggen
16m2 plafond isoleren, nieuwe spots steken, gyprocplaten steken + bezetten & verven
48m2 muren bezetten en schilderen waaronder aangetaste schouwmuur behandelen
Nieuwe deuromlijsting, stekkerkasten en lichtknoppen vervangen
Kleine afwerking moluren en plinten & aansluitingen
6800€ goeie prijs ?
Als ze het uiteindelijk gerepareerd hebben, niets. Dat ga je niet winnen. "Emotionele" schade bestaat niet in den bouw. Letterlijk zo te horen gekregen van een expert bouwgeschillen en mijn advocaat.Niemand? Of overdrijf ik om een vergoeding te willen?