Ga je ze zelf leggen?Op zoek naar keramische tegels in houtlook om in het huis te leggen, zijn op deze grote tegels gekomen:
![]()
Collection Intrecci | Marazzi
Discover the Intrecci collection by Marazzi. Find unique solutions for floors and walls with modern design and excellent performance.www.marazzigroup.com
Zijn grote tegels van 120x120cm. Bij Carobati verkopzen ze die voor ongeveer €100m2.
Even verder gezocht en deze tegel ook gevonden bij 2 italiaanse verdelers, namelijk hier
![]()
Versailles Miele 120x120 cm Matt Dikte 9.5 mm gres porcellanato tegels Marazzi INTRECCI
Versailles Miele is de kleur van de gres porcellanato reeks INTRECCI van Marazzi in dit geval in formaat 120x120 cm met dikte 9.5 mm en afwerking Matt. De INTRECCI collectie is verkrijgbaar in verschillende kleuren en maten die naar wens kunnen worden samengesteld. Onetile biedt alleen de beste...www.onetile.nl
en ook hier
![]()
Marazzi Intrecci Versailles Miele 120x120 cm MEK3
Casa39 offers you the best wood finish porcelain tiles Made in Italy, Marazzi Intrecci, size 120x120 cm, art. MEK3, natural surface, average grip R10.www.casa39.com
Verzenden allebei naar België, en zouden zo wel wat goedkoper uitkomen dan hier bij Carobati te kopen.
Iemand toevallig al ervaring met één van deze winkels? Of met het aankopen van tegels rechtstreeks vanuit het verre Italië?
(Als we er minstens 1000 euro mee kunnen uitsparen zonder teveel hassle, dan vind ik dat wel zeker de moeite waard. )
Thx alvast!
Voor zo'n grote tegels zou ik toch de aannemer laten aankopen, is al niet gemakkelijk om te leggen die grootte en als de kwaliteit minder is zit je zelf met de miserie. Als aannemer zou ik dat werk niet snel aanvaarden of het zou aan een serieuze meerprijs moeten zijn, dan ben je vet met die €1000 uitsparen