Dexels
Well-known member
Als je wit dat ze ombuigen, vooral daar gaan halenIk zou er zelfs nie van verschieten als dat in de action ligt

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je wit dat ze ombuigen, vooral daar gaan halenIk zou er zelfs nie van verschieten als dat in de action ligt

Als je eronder niet voldoende kan isoleren, heeft VVW Weinig zin.
Hopelijk heb je dan eerst een betonplaat gegoten?Inderdaad dat is de reden waarom wij onze bestaande vloer tot op het zand uitgebroken hebben, was om voldoende PUR isolatie te kunnen spuiten.
Hopelijk heb je dan eerst een betonplaat gegoten?

wat is eigenlijk het minimum aan cm?Als je eronder niet voldoende kan isoleren, heeft VVW Weinig zin.
Wettelijk u-waarde 0,24.wat is eigenlijk het minimum aan cm?
"Veeeel" maar wat ik dan moeilijk vind is wat wilt dat dan bvb zeggen op 50m2 aan kosten op een jaar? Dat is toch een joekel van een berekening?3 CM, maar weet dat je dan nog veeeel verlies hebt. Eigenlijk minstens 10cm pu
Indien u de tegels laat aankopen, zal het de vloerder zijn die bepaalt hoeveel korting er wordt gegeven. Gelieve er wel rekening mee te houden dat indien jullie recht hebben op 6% BTW, jullie niet én het verlaagde BTW-tarief kunnen genieten én korting kunnen krijgen. Het is het ene of het andere!
Wat een bullshit. Alleen om die reden zou ik ergens anders tegels zoeken.Kan iemand mij het volgende verklaren, we zijn naar tegels gaan kijken voor de woning maar ze worden wel geplaatst door een vloerder. We hebben recht op 6% maar dit zou vervalen van zodra er korting gegeven wordt op de adviesprijs.
Ik citeer de winkel:
Is dit de normale gang van zaken in de "tegel-wereld" of word ik hier bij de neus genomen?
Wat een bullshit. Alleen om die reden zou ik ergens anders tegels zoeken.
Je mag de tegels in se niet zelf aankopen voor die 6 % btw, maar die moeten door de vloerder aangekocht worden en mee gefactureerd worden, ik ga er vanuit dat dat wel sowieso gebeurt. Als je enkel tegels (bouwmateriaal) aankoopt (zonder aannemer) heb je nooit recht op 6 %. Misschien bedoelt de winkel dat, maar wat een onhandige communicatie in dat geval - het klinkt alsof ze je vooral niet te weinig willen laten betalen.
Winkel mag aan jou rechtstreeks enkel aan 21 % btw verkopen.Ik vind het ook allemaal vreemd verwoord maar een concreet voorbeeld, een tegel als particulier kopen aan 21% BTW zou op €47/m² komen. Wij werken met een vloerder en krijgen op de offerte de adviesprijs van €58/m² aan 6% BTW, stel ik krijg 20% korting, zou daar ineens 21% BTW op betaald moeten worden maar dan is de korting voor niets geweest?
Mijn wiskunde is niet heel goed dus mijn excuses mocht ik iets verkeerd doen maar er klopt hier toch echt iets niet?
Winkel mag aan jou rechtstreeks enkel aan 21 % btw verkopen.
Vloerder mag tegels aankopen zonder* btw en dan aan jou verkopen (incl. plaatsing) aan 6 % btw.
De winkel mag een andere prijs aan jou vragen dan aan de vloerder. Wettelijk niets verkeerd mee maar hoogst ongebruikelijk dat dat een hogere prijs zou zijn, vaak is dat een lagere prijs.
Beetje verwarrend verwoord.Ik vind het ook allemaal vreemd verwoord maar een concreet voorbeeld, een tegel als particulier kopen incl 21% BTW zou op €47/m² komen. Wij werken met een vloerder en krijgen op de offerte de adviesprijs van €58/m² incl 6% BTW, stel ik krijg 20% korting, zou daar ineens 21% BTW op betaald moeten worden maar dan is de korting voor niets geweest?
Mijn wiskunde is niet heel goed dus mijn excuses mocht ik iets verkeerd doen maar er klopt hier toch echt iets niet?
Dit klopt wel niet denk ik; Die grotere winkels hebben vaak deals met plaatsers / technische kennis / referenties / vertrouwen hun / die kopen grotere hoeveelheden waardoor ze die nog goedkoper kunnen verkopen aan de plaatsers. Toch zeker zo bij sanitair winkels, tegels mogelijks niet maar denk toch ook gewoon zelfde verhaal.vaak is dat een lagere prijs.
Dan heb ik me niet handig uitgedrukt: ik bedoel hetzelfdeDit klopt wel niet denk ik; Die grotere winkels hebben vaak deals met plaatsers / technische kennis / referenties / vertrouwen hun / die kopen grotere hoeveelheden waardoor ze die nog goedkoper kunnen verkopen aan de plaatsers. Toch zeker zo bij sanitair winkels, tegels mogelijks niet maar denk toch ook gewoon zelfde verhaal.
Dat de plaatser/zelfstandige/aannemer een betere prijs krijgt van de winkel dan de adviesprijs/particuliere prijs.Niemand hier een idee van? We gaan altijd hard op isoleren (ik included) maar wat "kost" een slechte installatie nu vs een "goede" qua grootorde?"Veeeel" maar wat ik dan moeilijk vind is wat wilt dat dan bvb zeggen op 50m2 aan kosten op een jaar? Dat is toch een joekel van een berekening?
Stel je moet je elec kopen van het net, geen PV, de rest van het huis is "volgens de huidige nieuwbouw normen"
0cm vs 4cm vs 10cm vs Boven kelder
Gewoon qua groot orde he, hoeft niet tot op de euro.