Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gelegaliseerd stuk aardewat is de ondergrond?
Hmm mss zo kunstgras plaatsen, das ook een optie iddEventueel de kost al doen om te laten chappen en daarop kunstgras?
Regio vermelden lijkt me redelijk essentiële info.Iemand suggesties/dakwerker voor een goede dakwerker. Bij voorkeur iemand die per uur wilt factueren.

Hier toch nog geen slechte ervaringen mee gehad, zowel bij Brico als Gamma al hout op maat laten zagen.Ik wil graag een hoop rekken op maat maken in onze berging en heb dus wat hout nodig. Is die service om hout op maat te laten snijden in doe-het-zelfzaken (zoals Brico) ok of is dat een complete rip-off? Toch investeren in cirkelzaag met geleider om planken te zagen?
Als het is gewoon om een paneel in rechthoeken te laten zagen zou ik daar nu geen cirkelzaag voor aanschaffen, dat kunt ge prima gewoon in om het even welke doe het zelf zaak doen. Die werken - in principe - tot op 0.1cm nauwkeurig.Ik wil graag een hoop rekken op maat maken in onze berging en heb dus wat hout nodig. Is die service om hout op maat te laten snijden in doe-het-zelfzaken (zoals Brico) ok of is dat een complete rip-off? Toch investeren in cirkelzaag met geleider om planken te zagen?
ik laat al mijn hout in de doe het zelf zagen. Nog nooit geen issues mee gehad. Sommigen doen het zelfs gratis.Ik wil graag een hoop rekken op maat maken in onze berging en heb dus wat hout nodig. Is die service om hout op maat te laten snijden in doe-het-zelfzaken (zoals Brico) ok of is dat een complete rip-off? Toch investeren in cirkelzaag met geleider om planken te zagen?
ik laat al mijn hout in de doe het zelf zagen. Nog nooit geen issues mee gehad. Sommigen doen het zelfs gratis.
Nee dat lijkt mij zelfs een goede deal !Ik heb een offerte voor graafwerken, bekisting en beton gieten voor een betonplaat van 20cm met vorstrand 60 CM voor een oppervlak van 25 m2 van ongeveer 5000 euro excl btw. Is dat niet zeer hoog of zijn dit normale prijzen tegenwoordig?
Wij hebben recent een garage laten gieten van 40m² (~4mx10m) en in totaal incl. fundering was dit zo'n 10m³. De uitgravingen gebeurden afzonderlijk (tezamen met sloopwerken die moesten gebeuren).Ik heb een offerte voor graafwerken, bekisting en beton gieten voor een betonplaat van 20cm met vorstrand 60 CM voor een oppervlak van 25 m2 van ongeveer 5000 euro excl btw. Is dat niet zeer hoog of zijn dit normale prijzen tegenwoordig?
Heb je wat foto's?Na weghalen van alle gyproc eindelijk het dak kunnen bekijken.
Gisteren eerste dakwerker hier gehad. Alles vervangen is z'n oordeel. Bam minimum 45000€.
Tof als je dat niet ingecalculeerd hebt.
Ben eens benieuwd wat de 3 andere volgende week te vertellen hebben.
Zou daar toch ook wel van verschieten eigenlijk.Ik heb een offerte voor graafwerken, bekisting en beton gieten voor een betonplaat van 20cm met vorstrand 60 CM voor een oppervlak van 25 m2 van ongeveer 5000 euro excl btw. Is dat niet zeer hoog of zijn dit normale prijzen tegenwoordig?