Dacht ergens gelezen te hebben dat het hier ook kon, maar zelf nog niet aan mijn proefperiode begonnen.Denk dat mad max enkel in vs is nee?
ik ga wss maandje nemen tijdens het verlof om van hot naar her te rijden. De niet vakantieperiodes wss niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht ergens gelezen te hebben dat het hier ook kon, maar zelf nog niet aan mijn proefperiode begonnen.Denk dat mad max enkel in vs is nee?
ik ga wss maandje nemen tijdens het verlof om van hot naar her te rijden. De niet vakantieperiodes wss niet.
Neen, ik dacht dat je dan je auto zwart moet verven, lederen kleding aandoen met kettingen, shotgun ernaast.@Chris_147 Heb je hem op mad max gezet?

Is het dan wel nog een noodstop als hij er niet vol voor gaat?Wat ik opmerk de laatste tijd is dat de noodstops dat hij uitvoert veel soepeler geworden zijn. (hw3)
Vroeger was da bloktoe tegen de voorruit en nu gaat dat best soepel.
Is het dan wel nog een noodstop als hij er niet vol voor gaat?

Een vliegende rat meer of minder maakt niemand wakker, maar die bloedvlek en plukken veren op je carrosserie zijn natuurlijk minder plezant.Daarstraks toch moeten remmen met FSD, anders reed hij de duif gewoon plat.
That's not a bug, it's a featureAfrit aalst die hij yolo voorbij wou rijden.

Das om u scherp te houden he.That's not a bug, it's a feature![]()

of gewoon verbinding met de hotspot met je gsm voor een 10-tal minuten en daarna heeft ie weer verbinding met het locale LTE networkEerste keer op vakantie met m'n awd MY 2026, wat een gemak toch.
Naar Karinthië gereden en al bij al ontspannend aangekomen. Die Tesla superchargers, wat een gerief, zien hoeveel er vrij zijn, of ge er iets kunt eten id buurt enz, het enige negatieve was dat hij het eerst stuk navigeerde zonder verbinding, blijkbaar moet ge hem dan ff afleggen en 9/10 werkt het terug erna
Heb ik geprobeerd maar werkte niet. Zelfs de reset terwijl ik aan het rijden was, deed niks.of gewoon verbinding met de hotspot met je gsm voor een 10-tal minuten en daarna heeft ie weer verbinding met het locale LTE network

Ik ben hier echt yolo fsd aant gebruiken. Even naar de bakker hier een paar km verder.. FSD. Naar de gamma in aalst om een paar steenpluggen... FSD. iets gaan eten met vrienden op restaurant... FSD.Ik ben met FSD naar Italië vertrokken en dus tot aan de grens met Luxemburg gereden. Top, ik heb het echt gemist voor de rest van de trip
En tegen dat ik terug was in België, was mijn proefperiode al afgelopen helaas.
Ik heb 95 % met FSD gereden die maand (~2000 km), ik mis het eigenlijk echt, maar ik heb er geen 99 euro voor over. Teveel kleine irritaties: niet sneller dan 120, snelheden die niet kloppen, soms vreemde GPS / Navigatie issues.
Maar, mocht FSD nu approved zijn in heel Europa, dan zou ik zeker een maandje betalen om op reis te gaan. Het is zo gemakkelijk en toch een stuk relaxter.
In Zwitserland heb je normaal wel verbinding hoor. Anders zou dat omgekeerd voor de Zwitsers ook maar flauw zijn dat ze enkel op hun eiland midden in de EU connectiviteit hebben.Roaming werkt trouwens enkel in de EU voor zover ik al heb ervaren. Momenteel in Montenegro en vanaf we de grens over waren met Bosnië Herzegovina, geen online services meer dus hotspot it is. Paar jaar terug ook in Zwitserland geen connectie meer en dus ook geen kaarten.