Dacht ergens gelezen te hebben dat het hier ook kon, maar zelf nog niet aan mijn proefperiode begonnen.Denk dat mad max enkel in vs is nee?
ik ga wss maandje nemen tijdens het verlof om van hot naar her te rijden. De niet vakantieperiodes wss niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht ergens gelezen te hebben dat het hier ook kon, maar zelf nog niet aan mijn proefperiode begonnen.Denk dat mad max enkel in vs is nee?
ik ga wss maandje nemen tijdens het verlof om van hot naar her te rijden. De niet vakantieperiodes wss niet.
Neen, ik dacht dat je dan je auto zwart moet verven, lederen kleding aandoen met kettingen, shotgun ernaast.@Chris_147 Heb je hem op mad max gezet?

Is het dan wel nog een noodstop als hij er niet vol voor gaat?Wat ik opmerk de laatste tijd is dat de noodstops dat hij uitvoert veel soepeler geworden zijn. (hw3)
Vroeger was da bloktoe tegen de voorruit en nu gaat dat best soepel.
Is het dan wel nog een noodstop als hij er niet vol voor gaat?

Een vliegende rat meer of minder maakt niemand wakker, maar die bloedvlek en plukken veren op je carrosserie zijn natuurlijk minder plezant.Daarstraks toch moeten remmen met FSD, anders reed hij de duif gewoon plat.
That's not a bug, it's a featureAfrit aalst die hij yolo voorbij wou rijden.

Das om u scherp te houden he.That's not a bug, it's a feature![]()