De Tesla thread

@Chris_147 Heb je hem op mad max gezet?
Neen, ik dacht dat je dan je auto zwart moet verven, lederen kleding aandoen met kettingen, shotgun ernaast. :cool:

Nee serieus, ik had gelezen dat dit niet kon in Europa.
Maar wel op bvb 70 baan, de snelheid naar 75 verhoogd, maar dan nog wilde hij geen 70 rijden.
Zelf even bijduwen naar 70, maar als ik gas losliet, zakte de snelheid terug in. Op kaarsrechte baan zonder ander verkeer voor mij. Raar.

Voor mij heeft het geen meerwaarde om 99€ te betalen. Je blijft zelf verantwoordelijk. En ondanks dat die (bij mij dan toch) echt degelijk kan rijden, moet je op elk moment attent blijven en kunnen overnemen.
Dat maakt het voor mij mentaal lastiger dan gewoon zelf rijden met TACC op.

Wanneer het unsupervised is, dan wordt het een ander verhaal.

Wat ik opmerk de laatste tijd is dat de noodstops dat hij uitvoert veel soepeler geworden zijn. (hw3)

Vroeger was da bloktoe tegen de voorruit en nu gaat dat best soepel.

Oké, hij doet nogsteeds wel eens te vroeg een noodstop, maar ze zijn niet altijd onterecht
:)

Is het dan wel nog een noodstop als hij er niet vol voor gaat?

Hij piept en maakt er een opname van op de dashcamen ik voel de rempedaal verdwijnen onder mijn voet.
Maar imo is het vaak niet nodig ben ik zelf al redelijk goed aan het remmen :p

Maar ik voel dat hij dat vroeger veel bruusker deed alsof hij enkel maar BLOKTOE of niets kon doen en nu is het iets meer genuanceerder en correcter volgens de situatie.

Terug
Bovenaan