SlashDotDash
Well-known member
Hier nog mensen die last hebben van slechte betrouwbaarheid van connectivity? Elke rit wel segmenten dat de verbinding wegvalt…
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gohja"At your service" moet je dan zeggen éh ;-)
Thanks! Dus in feite beter een wrap dan PPF.

Hier hetzelfde. Sommige momenten geen 30s aan een stuk verbinding. Het sleept al maanden aan dus zal waarschijnlijk mijn premium connectivity opzeggen en terug hotspot op mijn telefoon gebruiken.Hier nog mensen die last hebben van slechte betrouwbaarheid van connectivity? Elke rit wel segmenten dat de verbinding wegvalt…
Enkel als de grens overgereden wordt durft het eens uitvallen. Voor de rest geen issues hier.Hier nog mensen die last hebben van slechte betrouwbaarheid van connectivity? Elke rit wel segmenten dat de verbinding wegvalt…
In de app melden aan je SeC, misschien defecte modemkaart of slechte verbinding met de interne antenne.Hier nog mensen die last hebben van slechte betrouwbaarheid van connectivity? Elke rit wel segmenten dat de verbinding wegvalt…
Paint Protection Film.Wtf is PPF
Ook last van dat podcasts in error gaan..Hier nog mensen die last hebben van slechte betrouwbaarheid van connectivity? Elke rit wel segmenten dat de verbinding wegvalt…
Grote kans dat ze zeggen dat ze er niets aan kunnen doen en dat het aan de provider ligt. Dat hebben ze namelijk bij anderen ook gezegd.Ticketje aangemaakt voor service wegens dat wegvallen mobiele verbinding, zien wat het geeft!
Allez mini y in 2026 of 2027 in aantocht
20 tot 30 % goedkoper dan de gewone y
Klopt. Aangezien men sprak over 2025 - 2026 voor het chinese model, dacht ik dat het wel realistisch kon gezien worden voor 2026 - 2027 voor het Europese model. Maar dat is koffiedik kijken.Er staat 2026 Chinese markt en een verwachting in de toekomst naar de Europese markt. Er staat niks over wanneer en of dat wel zal gebeuren.
Tegenover de gewone Y? Ik lees daar niks van. Misschien was het 20% op een Y AWD LR die tegen dan 15% duurder in de markt wordt gezet.
Ze hopen op een 20% lagere productiekosten, geen 20% lagere verkoopkost.
Elon maakt wel vaker valse prijsbeloftes. Was de Cybertruck niet de laatste?
. Niet dat het de instapper of zo zou zijn. Het blijft een aankondiging. Tesla heeft in het verleden ingezet op het goedkoper maken van zijn huidige budget modellen. (Y en de 3) Dat zag je ook aan het feit dat ze daar 4-5 jaar geleden of zo nog vlot 60 - 70k voor vroegen en je de instappers, nieuw of zo goed als nieuwstaat, vorig jaar/nu kon vastkrijgen een tijdje geleden voor +/-40k. Wat dan een effect heeft gehad op de 2de handse prijszetting van deze wagens.20% goedkoper is nog steeds 35k - dat doen gewone particulieren niet
Lijkt interessant voor de kleine zelfstandige die niet zo’n groot budget heeft maar wel elektrisch moet rijden van zijn boekhouder.
Je hebt tegenwoordig toch ook color-change ppf? Of zit ik mis?Gohja
Wrap is cosmetisch, kleur verandering met basis bescherming tegen krassen en vogelpoep.
PPF is puur bescherming, niet bedoelt om je auto er beter te laten uitzien, in tegendeel, soms zelfs slechter als er eens een stofje onderzit![]()