Nineshots
Well-known member
Dat het werkt geloof ik best. Maar ‘perfect’? Perfect zou zijn dat je Waze hebt in het systeem van tesla zelf.Werkt perfect voor mij op die manier.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat het werkt geloof ik best. Maar ‘perfect’? Perfect zou zijn dat je Waze hebt in het systeem van tesla zelf.Werkt perfect voor mij op die manier.
ja idd niet de perfecte oplossing, maar zou waze ooit komen in Tesla?Dat het werkt geloof ik best. Maar ‘perfect’? Perfect zou zijn dat je Waze hebt in het systeem van tesla zelf.
Ik denk het niet. Maar misschien gaat Waze wel hun databron zijn voor flitsers en dergelijke. En dat is voor mij meer dan goed genoeg.ja idd niet de perfecte oplossing, maar zou waze ooit komen in Tesla?
Dat gaat enkel om particuliere aankopen he. Ik denk dat het grootste deel nieuwe auto's aan bedrijven verkocht wordt.Als ze de M3 onder de 40k krijgen en dan met 5k subsidie van de overheid… dan kan je voor 35k al elektrisch rijden. Dat is toch boeken toe voor alle andere fabrikanten?
Vorige keer was de reden dat er teveel Tesla's stonden te wachten om geleverd te worden. Van zodra dat terug het geval is, zal hij het wel doen. Ik heb de indruk dat de werkelijke kostprijs van 1 Tesla niet zo hoog ligt (wegens massa productie)Ik ben benieuwd als Musk de prijs zoveel gaat laten zakken. Het lijkt mij wat veel, maar die mens is zot genoeg...
Volgens mij wordt de EX30 een toppertje. Zowel voor particulieren als voor de zakelijke markt.Wij kijken naar een Smart 3 of EX30 voor de vrouw in 2024.
- Er zijn al tientallen EV´s onder 40000 te vinden en in 2024 komen er nog modellen op de markt
- In België is de leasemarkt heel groot en is de EV populair. Daar doen andere merken het heel goed.
- Prijs is niet de enige reden om particulieren te laten kiezen voor een EV. Overtuiging, geloof, infrastructuur, smaak,...
- Er zijn veel particulieren die nog steeds zo goedkoop mogelijk kiezen
De tesla zit in bijna elk land bij de top verkopende EV’s. Die grote price drop gaat er niet meer komen om die reden (als dat al effectief de reden was)Vorige keer was de reden dat er teveel Tesla's stonden te wachten om geleverd te worden. Van zodra dat terug het geval is, zal hij het wel doen. Ik heb de indruk dat de werkelijke kostprijs van 1 Tesla niet zo hoog ligt (wegens massa productie)

Ik heb gisteren 2023.44.30.1 gehad en ik had hem deze ochtend wel beschikbaar.Zonet 2023.44.30.2 update gehad. Geen park assist helaas![]()
Heb jij nog uss?Ik heb gisteren 2023.44.30.1 gehad en ik had hem deze ochtend wel beschikbaar.
Nee, ik heb een 2023 model 3. Ik heb wel ergens gelezen dat de USS wagens dit later zouden krijgen.Heb jij nog uss?
Ik heb ook nog maar 2023.44.1 sinds gisteren, komt welIk heb vandaag 2023.44.1 binnen gehaald
Waar is dan 2023.44.30.1??

2023.44.30.2 is hier nu aan het installeren.
Straks met de roepende geit toekomen op kantoor![]()
Ge kunt uw lock sound als de auto op slot gaat nu customizen. Default is dat de claxon, maar nu kun je daar uw goesting mee doen.Welke geit?
Toch niet die van Thor?
Laadkabel: heb je daar zoveel last van? 9/10 werkt dat bij mij automatisch (laadsessie beëindigen = automatische ontgrendeling van de laadkabel), en als dat eens niet gebeurt trek ik al snel aan die hendel in de koffer.* openen van de frunk moet via de app of het touchscreen, ik mis een knop. Ook die laadkabel losmaken is vervelend.
* sommige dingen zijn extreem brak, zoals bv. de installatie van de trekhaak: je zit permanent met een open gat..
* wat hebben de gewone autofabrikanten zitten slapen zeg. Veel van wat ik leuk vind aan de Tesla is software, en dat had had ook al perfect gekund in een ICE...