Herman De Croo
Well-known member
Mijn wagen is tamelijk nieuw, misschien komt de melding er 1 keer op voor de eerste keer? Nu zie ik inderdaad enkel de puntjes nog.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super indrukwekkend. Iemand die wat meer kan vertellen over hoe ze dit technisch voor elkaar gekregen hebben?Ge kunt veel zeggen over Tesla's maar dit is best cool:
Super indrukwekkend. Iemand die wat meer kan vertellen over hoe ze dit technisch voor elkaar gekregen hebben?
Een lichtshow met 687 Tesla's niet zo indrukwekkendZo indrukwekkend is dat natuurlijk niet. Gewoon een live 4G naar elke auto en bespoke software om de diverse lichten aan te sturen. Is uiteindelijk in niets verschillend van hoe bvb drone shows werken, behalve dat bij drone shows je nog de complexiteit hebt van de 3D positionering.
Dat het hier auto’s betreft is dus eigenlijk nauwelijks relevant.
? Is het dan zo eenvoudig om custom software op een Tesla te krijgen?Ik neem aan dat ze toch gewoon met Tesla samengewerkt hebben? Of dacht je dat ze effen 687 Tesla’s gekocht hebben? Ik zie nu trouwens dat dit sowieso van een drone-bedrijf is, dus de know-how voor zo een lichtshow hadden ze wellicht sowieso al in huis.Een lichtshow met 687 Tesla's niet zo indrukwekkend? Is het dan zo eenvoudig om custom software op een Tesla te krijgen?
Oke blijkbaar zit de 'lightshow' feature al ingebakken in veel Tesla's. https://teslalightshare.io/Ik neem aan dat ze toch gewoon met Tesla samengewerkt hebben? Of dacht je dat ze effen 687 Tesla’s gekocht hebben? Ik zie nu trouwens dat dit sowieso van een drone-bedrijf is, dus de know-how voor zo een lichtshow hadden ze wellicht sowieso al in huis.
Dus neen, echt bijzonder vind ik dit niet, zeker niet in vergelijking met drone-shows die toch een pak complexer zijn.
EDIT: en effen voor de duidelijkheid, ik vind dit ook cool, maar technologisch is dit dus weinig speciaal. Ook gewoon typisch Tesla.
Ge hebt 50k excl btw (trekhaak moet ge er ni bij selecteren, die krijgde sowieso)
Wat bedoel je met half automatisch?Hier net nog is met een nieuwe model s plaid gereden. Toch wel echt het meest debiele stuurwiel voor een straatauto ooit.
Bouwkwaliteit van de middenconsole is toch ook echt om te janken. Dat afdekplaatje boven de opbergvakken en cup holders komt zelfs maar half automatisch terug. Gloednieuwe plaid S met 12.000km op de teller.
Dat is juist de bedoeling dat er 2 standen zijn.Dat afdekplaatje boven de opbergvakken en cup holders komt zelfs maar half automatisch terug.
Dat is juist de bedoeling dat er 2 standen zijn.
Je kan kiezen voor half toe te laten gaan of volledig, moet je net wat anders op duwen/doorduwen dacht ik.
Is ondertussen al even geleden bij mij.
Dan is dat kapot geprutst door stupid users die elk maar enkele kilometers gereden hebben van die 12K.Met schroevende en piepende geluiden bij? Trust me, it's not a feature.

Dat probeer ik af te wegen, een schadevrij model van 2021 is ook gewoon niet betaalbaar voor mij, dus de vraagprijs van de auto is dan ook een stuk minder. Een aangezien we in januari naar de keuring moeten met onze diesel en de tijd begint te dringen wordt het ofwel deze ofwel een (mild) hybrid benzine wagen als nieuwe gezinswagenTegen dat dat allemaal vervangen is zal dat toch nooit meer opwegen tegen een gewoon 2e hands schadevrij model?