Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rij maar eens met een PerformanceVandaag met een rental nagelnieuwe model 3 LR gaan crossen van een collega.
Ik ben zwaar onder de indruk van het vermogen van dat ding.
Het schiet echt als een raket vooruit voor de eerste 140 km/h!
Nog een pak heftiger dan een polestar 2 waar ik vorige maand mee gereden heb.
Volgende week toch eens een testrit inplannen met model Y LR.

Heb je dan niet genoeg ruimte met de EV6?Ik sta komende week voor de keuze tussen mijn kia ev6 gtline (met elke optie) te behouden, of in te ruilen voor een tesla model y performance.
De MY heeft als grootste voordeel dat er veel meer kofferruimte is.
Maar dingen zoals de Tesla vision bij parkeren en ruitenwissers lijken als ik hier al weekje mee lees een groot issue...
Ik ga komende week een testrit doen en mijn ev6 naast een MY zetten.
Zijn er nog dingen waar jullie van zeggen "neem dit zeker mee in je vergelijking"?
Ik zou sowieso mey de nieuwe werkgever willen proberen te bespreken dat ik mag wachten op de juniper update.
Maar is Tesla Vision echt zo’n issue of maakt men er online een groter probleem van?Ik sta komende week voor de keuze tussen mijn kia ev6 gtline (met elke optie) te behouden, of in te ruilen voor een tesla model y performance.
De MY heeft als grootste voordeel dat er veel meer kofferruimte is.
Maar dingen zoals de Tesla vision bij parkeren en ruitenwissers lijken als ik hier al weekje mee lees een groot issue...
Ik ga komende week een testrit doen en mijn ev6 naast een MY zetten.
Zijn er nog dingen waar jullie van zeggen "neem dit zeker mee in je vergelijking"?
Ik zou sowieso mey de nieuwe werkgever willen proberen te bespreken dat ik mag wachten op de juniper update.
Heb je dan niet genoeg ruimte met de EV6?
En de juniper update zou pas voor eind volgend jaar zijn volgens de geruchten, kan je tot dan wachten?
Weljah dat vraag ik me ook af... Online lees je praktisch alleen het negatieve heh...Maar is Tesla Vision echt zo’n issue of maakt men er online een groter probleem van?
Enkele collega’s hebben ook een Model 3 met Tesla Vision en die hadden dat zelfs niet door dat dat iets anders / ‘minderwaardig’ is.
Ruitenwissers is soms irritant maar dat is het dan ook wat mij betreft, ik zou daar mijn wagenkeuze nu niet laten van afhangen.
Parkeren met Tesla vision is ver van perfect, het is vooral belangrijk om bewust te zijn dat het maar een indicatie is.Maar is Tesla Vision echt zo’n issue of maakt men er online een groter probleem van?
Enkele collega’s hebben ook een Model 3 met Tesla Vision en die hadden dat zelfs niet door dat dat iets anders / ‘minderwaardig’ is.
Het grootste probleem dat ik ondervind met parkeren zijn niet de camera´s maar de draaicirkel. Ik woon in een heel smalle straat en kan op sommige plekken gewoon niet achteruit inparkeren wegens te weinig plaats.Parkeren met Tesla vision is ver van perfect, het is vooral belangrijk om bewust te zijn dat het maar een indicatie is.
Het zijn prima camera’s om mee te parkeren, achterwaarts parkeren lukt perfect, voorwaarts is wat inschatten en voorzichtiger zijn.
Hoeveel km heb je er al op gereden?Ik ben er alvast van overtuigd. Mijn madam nog niet.
Iemand een vrouw overnemen? 29 jaar.
Volledig mee eens. Ik rij met de wagen alsof die geen parkeersensoren heeft. Je kan er gewoon niet op vertrouwen. Het is niet consistent in zijn gedrag.Wat betreft Tesla Vision, is naar mijn mening compleet waardeloos.
Achteraan allemaal goed en wel, daar heb je de camera. Maar vooraan komt het in de verste verte niet in de buurt van een realistische inschatting.
Ik heb al gestaan met een paal voor me dat de Tesla niets zei, en ook al gehad dat er niets was en dat hij maar STOP zat te piepen... Soms durf ik niet rijden vanuit een parkeer plaats omdat ik denk van staat daar nu iets of niet, er stond toch niets, maar je gaat opeens twijfelen.
Ik moet echt zeggen dat ik het parkeren met de tesla echt vermoeiend vind...
Vanaf je nog maar in achteruit staat begint dat spel al te piepen en te doen en komt er al STOP STOP STOP op het scherm, omdat je naast een auto staat natuurlijk waar je achter gaat inparkeren.
Ik vind het vermoeiend, je moet kijken in de camera's, kijken in je spiegels, kijken door je raam en voor je het weet zit je soms dichter dan je denkt
Ik mis de oldschool parkeersensoren gewoon, inrijden en kijken in uw spiegels tot je piep piep pieeep hoort en klaar je zit in het gat.
Het zou al een heel verschil zijn moest er bijvoorbeeld geen constant piep geluid zijn voor de zijkanten, maar gewoon vooraan en achteraan.
Ik vind vooral dat in het donker en in de regen je weinig kan zien in de gedimde spiegels, alsook in de camera’s. Zonder parkeersensoren is het echt op de tast dan.Volledig mee eens. Ik rij met de wagen alsof die geen parkeersensoren heeft. Je kan er gewoon niet op vertrouwen. Het is niet consistent in zijn gedrag.
Ik wil gerust alle drie de camera’s die naar achter gericht zijn, die je gebruikt bij parkeren, inwisselen voor de klassieke sensoren.
Dit weekend nog ervaren dat de buitenspiegels heel gevoelig zijn voor aandampen. Ik reed een parkeergarage binnen en beide spiegels meteen volledig onbruikbaar. Heb ik nog niet ervaren bij mijn vorige wagens. Ik had toen liever echte sensoren met dat ik enkel nog camera’s had om op te vertrouwen.
Je bent niet de enige die er zo over denkt.Wat betreft Tesla Vision, is naar mijn mening compleet waardeloos.
Achteraan allemaal goed en wel, daar heb je de camera. Maar vooraan komt het in de verste verte niet in de buurt van een realistische inschatting.
Ik heb al gestaan met een paal voor me dat de Tesla niets zei, en ook al gehad dat er niets was en dat hij maar STOP zat te piepen... Soms durf ik niet rijden vanuit een parkeer plaats omdat ik denk van staat daar nu iets of niet, er stond toch niets, maar je gaat opeens twijfelen.
Ik moet echt zeggen dat ik het parkeren met de tesla echt vermoeiend vind...
Vanaf je nog maar in achteruit staat begint dat spel al te piepen en te doen en komt er al STOP STOP STOP op het scherm, omdat je naast een auto staat natuurlijk waar je achter gaat inparkeren.
Ik vind het vermoeiend, je moet kijken in de camera's, kijken in je spiegels, kijken door je raam en voor je het weet zit je soms dichter dan je denkt
Ik mis de oldschool parkeersensoren gewoon, inrijden en kijken in uw spiegels tot je piep piep pieeep hoort en klaar je zit in het gat.
Het zou al een heel verschil zijn moest er bijvoorbeeld geen constant piep geluid zijn voor de zijkanten, maar gewoon vooraan en achteraan.
Dat heeft weinig met Tesla te maken. Ik parkeer elke keer ik naar kom in de de ondergronds parking en iedere auto heeft daar last van als de spiegels nat zijn. Enkel als de spiegelverwarming aanligt, heb je er geen last van. Maar mogelijks reed je altijd met spiegelverwarming aan.Dit weekend nog ervaren dat de buitenspiegels heel gevoelig zijn voor aandampen. Ik reed een parkeergarage binnen en beide spiegels meteen volledig onbruikbaar. Heb ik nog niet ervaren bij mijn vorige wagens. Ik had toen liever echte sensoren met dat ik enkel nog camera’s had om op te vertrouwen.
Je hebt toch spiegel verwarming om dat op te lossen?