Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk het wel, Ik denk dat de opa nog happier was omdat hij zijn kleinzoon gelukkig gemaakt had.Heb je hun dag kunnen goed maken?
Normaal niet, wel voor de parkeerplaats op zich als iedereen moet betalen.Mag een hotel waar je overnacht geld vragen voor tesla destination charger. Dacht dat dit gratis was voor tesla voertuigen?

Ge zijt geblokkeerdNa bijna 2 weken wachten mag ik een afspraak boeken. Alleen lukt dat niet via de app
![]()

Ge zijt geblokkeerd
Wanneer krijgt ge dit?
Wanneer ge op service drukt direct of kunt ge wel eerst kiezen waarvoor ge service wilt?

In lokale garagisten hebt ge ook prutsers hoor…Qua service ligt Tesla mijlenver van de lokale garagist die al 30 jaar zijn best doet voor zijn klanten.
Dit bakje? https://www.amazon.de/-/en/Console-Organiser-Armrest-Accessory-Technology/dp/B0B45G45Y3Moest er hier nog iemand op zoek zijn naar phonemount (Spigen OneTap Pro MagSafe) of bakje voor middenconsole (Spigen) voor Tesla laat maar iets weten.
Jep. Stuur maar pmDit bakje? https://www.amazon.de/-/en/Console-Organiser-Armrest-Accessory-Technology/dp/B0B45G45Y3
Dat wou ik me nog aanschaffen om mijn zonnebril en laadpassen in te leggen. Vind het vakje standaard nogal diep.

Vandaag voor 't eerst voor een herstelling bij Tesla (Hasselt) geweest en ik ben het helemaal NIET met je eens. Service die ik vandaag ervoer was van het niveau van BMW garage Van Osch, de beste garage waar ik ooit een auto heb gekocht. En ik heb daarvoor bij heel wat garages, groot en klein, auto's gekocht.Qua service ligt Tesla mijlenver van de lokale garagist die al 30 jaar zijn best doet voor zijn klanten.
Het niveau is met de jaren omhoog aan het gaan precies.Vandaag voor 't eerst voor een herstelling bij Tesla (Hasselt) geweest en ik ben het helemaal NIET met je eens. Service die ik vandaag ervoer was van het niveau van BMW garage Van Osch, de beste garage waar ik ooit een auto heb gekocht. En ik heb daarvoor bij heel wat garages, groot en klein, auto's gekocht.
Ik vermoed niet in Europa, ik denk eigenlijk niet dat er al enige goedkeuring is voor Europa...Cybertruck leveringen begonnen!
Zoals hij nu is kan hij zelfs niet goedgekeurd worden voor Europa. De veiligheidsregels zijn hier een pak strenger.Ik vermoed niet in Europa, ik denk eigenlijk niet dat er al enige goedkeuring is voor Europa...
Leveringen zijn nog niet begonnen hoor. Er rijden op dit ogenblik Cybertrucks op flatbed trailers rond. Eerste Cybertruck is een maand geleden geproduceerd, dit zijn waarschijnlijk cybertrucks die richting crashtesten worden verzonden, of misschien nog als testvoertuigen gaan dienen.Cybertruck leveringen begonnen!
I guess. Maar toch wel.Leveringen zijn nog niet begonnen hoor. Er rijden op dit ogenblik Cybertrucks op flatbed trailers rond. Eerste Cybertruck is een maand geleden geproduceerd, dit zijn waarschijnlijk cybertrucks die richting crashtesten worden verzonden, of misschien nog als testvoertuigen gaan dienen.
Als het al een echte foto is, want de schaduwen en de reflecties op die foto zijn niet overal coherent, kan even goed gewoon een photoshop zijn.
Er is ook nog geen homologatie in de VS, en de preproductie Tesla worden sowieso aan personeel verkocht. Echte leveringen nu nog niet aan de orde.
www.notebookcheck.net
www.notebookcheck.net