De Tesla thread

Vorige week uiteindelijk toch iemand van Tesla Service in Zaventem aan de lijn gekregen. Zoals ik dacht moet de hele front motor gewoon vervangen worden. Ze hadden het vervangstuk dus wel al besteld (communiceer dat dan gewoon) en volgende week komt het toe.

Morgen de wagen binnenbrengen. Heel benieuwd naar welke vervangwagen ze zullen bieden, gezien de omstandigheden en de verwachte duur van herstelling.

Vorige week uiteindelijk toch iemand van Tesla Service in Zaventem aan de lijn gekregen. Zoals ik dacht moet de hele front motor gewoon vervangen worden. Ze hadden het vervangstuk dus wel al besteld (communiceer dat dan gewoon) en volgende week komt het toe.

Morgen de wagen binnenbrengen. Heel benieuwd naar welke vervangwagen ze zullen bieden, gezien de omstandigheden en de verwachte duur van herstelling.
Gene vervangwagen.
Ze gaan u ne elektrische fiets geven (max25km/u). 😁

I guess. Maar toch wel.

De tweede link die je doorstuurt is gewoon een hoop speculatief gewauwel met de ene na de andere "may".
En de eerste link geeft aan dat de eerste cybertrucks zouden overhandigd worden op een launch event waarvan de datum nog niet vastligt (over drie of vier weken).
Maw Cybertruck leveringen zijn nog niet begonnen, maar we zijn er niet zo heel ver meer vanaf.

Gelukkig gaan we dat gedrocht hier nooit op de baan zien wegens veiligheid en gewicht.
gewicht zou geen issue meer zijn, het rijbewijs B wordt uitgebreid qua gewicht.
Veiligheid, lijkt me echter idd iets waar ze niet mee weg gaan komen. Dat ding is puur staal en heeft geen bumpers etc. De Delorean is de enige andere auto die ik ken die zo gebouwd is, en die heeft van voor gewoon een bumper gehangen ipv in staal door te werken.

Kan ik ergens aan BTW facturen geraken voor het superchargen?

Zijn er hier mensen die die Automatic Garage Door Opener hebben? Gaat dat enkel automatisch of kan je ook je poort openen met een knopje bv? Mijn poort moet niet elke keer open als ik op de oprit rij :p

Kan ik ergens aan BTW facturen geraken voor het superchargen?

Zijn er hier mensen die die Automatic Garage Door Opener hebben? Gaat dat enkel automatisch of kan je ook je poort openen met een knopje bv? Mijn poort moet niet elke keer open als ik op de oprit rij :p
Facturen kan je via jouw account downloaden.

Vind dat nog steeds de correcte mening, model s is een mooie auto die niet snel verouderd. 3 en y zijn imo gedrochten.
Bwa in het nieuwe grijs met de zwarte 20inch velgen. Of alles zwart.
Vandaag in Zweden een Y in het nieuwe "rood" dat slaagt ferm tegen.

Toegegeven de model S in het nieuwe rood is het mooiste.

Bwa in het nieuwe grijs met de zwarte 20inch velgen. Of alles zwart.
Vandaag in Zweden een Y in het nieuwe "rood" dat slaagt ferm tegen.

Toegegeven de model S in het nieuwe rood is het mooiste.
Waar ik woon is er een ook een Y in dat nieuwe rood, ik vind het echt een prachtig kleur dat wel werkt met de wagen.

Terug
Bovenaan