D
Deleted member 37
Guest
Hier ist de moeite niet. 22km naar Lokeren en sta op 74 procent nu dusja.Ik heb gisterenavond nog vol gesupercharged![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ist de moeite niet. 22km naar Lokeren en sta op 74 procent nu dusja.Ik heb gisterenavond nog vol gesupercharged![]()
10 km naar lokeren en heb gisterenavond van 16 -> 90 geladen.Hier ist de moeite niet. 22km naar Lokeren en sta op 74 procent nu dusja.
Welk programma gebruiken jullie om de sentry/dashcambeelden direct aan elkaar te plakken?
Of waar ge kunt kiezen welke kant ge ziet per clip…
www.microsoft.com
Dat er geen pook is voor richting aanwijzers en schakelen van P R N D zou voor mij wel nog een dealbreaker zijn.
Met een knop op het stuur, Ferrari styleEn hoe bedien je die dan nu? Hand uit raam steken?

Ruitenwissers aan het stuur zekerEn hoe bedien je die dan nu? Hand uit raam steken?
Ruitenwissers aan het stuur zeker
En schaken op het scherm
Richtingaanwijzers via stuur. En prnd wellicht via scherm en misschien ook via AI dat de auto inschat of je nu naar voor of naar achter wilt rijden.En hoe bedien je die dan nu? Hand uit raam steken?
Camera vooraan zou er weldegelijk opzitten.Ik vond de Model 3 nooit een mooie auto en de facelift heeft die nog wat anoniemer gemaakt. Het interieur vind ik precies wel wat beter.
Op het eerste zicht toch wel deftige verbeteringen, enkel geen poken voor richtingaanwijzers en ruitenwissers vind ik een dwaze verandering. Maar dat zal wel wennen en de andere aanpassingen (minder lawaai, betere ophanging, geventileerde zetels,…) lijken de nieuwe versie meer de moeite te maken dan de vorige. Ik dacht ook wel dat er nu een nieuwe camera in de bumper ging zitten maar daar werd niks over gezegd in het filmpje. Dat had Tesla Vision misschien verbeterd tijdens het parkeren.
Of de ophanging echt veel verbeterd is, gaan we pas weten als @Horse er eens mee gaan testrijden is.
Project juniper zou voor de tweede helft van 2024 zijn volgens de geruchtmolen.De Y zal dan toch ook vrij vlot die interieur upgrades krijgen.
Pinkers moet idd wel serieus wennen worden veronderstel ik.
Ik vraag me af hoe goed dat gaat werken. Naar mijn ervaring werkt 360 view prettiger als de camera’s zo hoog mogelijk staan. En onderaan in de bumper is wel heel erg laag.Camera vooraan zou er weldegelijk opzitten.
Onderaan in de airvent.
Mja.Ik vraag me af hoe goed dat gaat werken. Naar mijn ervaring werkt 360 view prettiger als de camera’s zo hoog mogelijk staan. En onderaan in de bumper is wel heel erg laag.