Auto De Tesla thread

ah, het was vooral dit dat ik niet vond

To add a fifth icon start by long-pressing the row of icons to bring up an editing screen to sort or replace those icons with the ones you use most frequently.
Die uitleg schiet tekort. Het trucje is iets ingewikkelder om een 5e icoon er bij te krijgen.

De UI van de app is op dat vlak niet echt gebruiksvriendelijk.
 
Enkel glas en slechte rubbers aan de deuren naar het schijnt. Ze hebben tegenwoordig wel dubbel glas dus wellicht zou het beter zijn?


Edit: data hier bevestigd dat het gemiddeld is, zeker na de aanpassing hierboven (65db) https://docs.google.com/spreadsheet...zvvWJHrBS82echMVJH37kwgjE/edit#gid=2069101638
Dat was vroeger inderdaad. Ik heb een 2021 model en die heeft ook al dat dubbel glas.
 
Fout gemaakt van testrit gedaan op de steenweg in de buurt. Daar rijdt hij inderdaad goed. Het is pas op de echte Vlaamse wegen dat ik het op mijn heupen krijg.

Tesla gecontacteerd maar ze kunnen hier helaas niets aan doen. In Nederland wel een firma gevonden maar dan vervalt de garantie (uiteraard) dus ik ga gewoon nog 2j op mijn tanden bijten en dan verkopen met veel verlies (gezien de recente prijsdaling)
 
Bij Tesla zijn de levertermijnen wel heel kort blijkbaar, collega heeft begin december een model Y mogen bestellen en die kreeg van de week al een sms dat hij hem volgende week mag ophalen...
 
Bij Tesla zijn de levertermijnen wel heel kort blijkbaar, collega heeft begin december een model Y mogen bestellen en die kreeg van de week al een sms dat hij hem volgende week mag ophalen...
De korte levertermijn en interessante prijs (zelfs voor de prijsdaling) zijn bij mij 2 redenen geweest om toch voor Tesla te gaan. Hier besteld op 26/12. Dan zou ik in de eerste helft van februari een SMS mogen verwachten als het ook zo vlot loopt.
 
Bij Tesla zijn de levertermijnen wel heel kort blijkbaar, collega heeft begin december een model Y mogen bestellen en die kreeg van de week al een sms dat hij hem volgende week mag ophalen...
Vandaar de prijsdaling denk ik. Ze hebben gewoon veel minder bestellingen, neen?
 
Ze hebben ook maar een paar modellen, allemaal elektrisch en ze maken die in die giga factories. Speelt volgens mij ook een grote rol.
Klopt, en je kan bovendien ook geen 101 opties kiezen, dat maakt het volgens mij ook eenvoudiger om in massa te produceren.
 
Klopt, en je kan bovendien ook geen 101 opties kiezen, dat maakt het volgens mij ook eenvoudiger om in massa te produceren.
Dat lijkt mij nu ook de sterkte te zijn van Tesla, niet te veel opties, wat volgens mij de prijs serieus drukt, want er hoeft niet met vanalles rekening gehouden te worden & programmatieopties in de boordcomputers.
 
Hun productiecapaciteit is ook gewoon gestegen doordat de megafactory in Duitsland goed begint te draaien
 
Terug
Bovenaan