Auto De Tesla thread

Pas vandaag "stap 2" in orde gebracht (inschrijvingsformulier, bewijs betaling, factuur...). Volgens de uitleg die ik krijg zou dat vrij snel moeten gebeuren als alles goedgekeurd is.

Er is trouwens een ander topic dat specifiek over de premie gaat ;-).
 
Kleine 2 weken geleden de aanvraag gedaan en kreeg een nummer rond de 3500'ste.
Initieel was het op een 4000-tal voorzien (maar we weten dat het meer is, hoeveel exact het zal worden, weten we niet).
wanneer krijg je die nummer? Wij hebben de eerste stap nog maar gedaan vorige week en ons dossier nummer is 24-zero-04160 of zoiets.
is die laatste nummer 'de' nummer?
 
Er zijn terug enkele zwarte Model 3 beschikbaar aan €39990 (€34990 met premie) nadat ze eerst snel uitverkocht waren. De dealer kon niet zeggen hoeveel stuks er nog beschikbaar zijn aan deze prijs.

Ik heb er uiteindelijk 1 gekocht want na wat te vergelijken met andere merken vond ik niet veel interessantere aanbiedingen dan deze...
Leverdatum is momenteel voorzien binnen een kleine maand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Allez de 39k tesla gaan halen. Toch twee krasjes gevonden. Dit is genoteerd en kan gerepareerd worden.
Wel grappig om te zien hoe mensen daar op de grond rollen om de tesla te controleren. Ook de eerste showroom waar de luxwaarde amper 100 bedraagt :thinking:

Madam is er wel fan van en ze is al gewoon van elektrisch te rijden.
 
Congrats @zwarten 't is een knappe voiture. Ben wel fan irl van de facelift model 3

Moet wel zeggen dat dat een enorme kleine auto is, ik had die veel groter (lees: breder) verwacht.
 
Die reclame naar "refereren en verdienen" in de app is die eigenlijk weg te krijgen want dat staat alleen maar plaats in te nemen...
 
Ik heb ook de Model 3 RWD zwart besteld vorige week.
De levering is voorzien begin mei, dit lijkt mij eerder lang?
 
Er zijn gelijk 2 manieren waarop er gemeld wordt dat de batterij regen beperkt is.
Het ene is de lijn die jouw vermogen toont, die links deels een stippellijn wordt.
De andere manier is een groen icoontje die aangeeft 'regen beperkt'
Wat is het verschil van die 2 scenario's?
Waarom zie ik met die stippellijn enkel dat het remmen beperkt is, en niet het optrekken? Als de batterij te koud heeft om er vollenbak stroom in te steken, is ze toch ook te koud om vollenbak op te trekken?
 
Er zijn gelijk 2 manieren waarop er gemeld wordt dat de batterij regen beperkt is.
Het ene is de lijn die jouw vermogen toont, die links deels een stippellijn wordt.
De andere manier is een groen icoontje die aangeeft 'regen beperkt'
Wat is het verschil van die 2 scenario's?
Waarom zie ik met die stippellijn enkel dat het remmen beperkt is, en niet het optrekken? Als de batterij te koud heeft om er vollenbak stroom in te steken, is ze toch ook te koud om vollenbak op te trekken?

Een batterij kan veel meer vermogen geven dan opslaan. Ook als ze koud is.
Het 1 hoeft het ander dus niet uit te sluiten.
 
Er zijn gelijk 2 manieren waarop er gemeld wordt dat de batterij regen beperkt is.
Het ene is de lijn die jouw vermogen toont, die links deels een stippellijn wordt.
De andere manier is een groen icoontje die aangeeft 'regen beperkt'
Wat is het verschil van die 2 scenario's?
Waarom zie ik met die stippellijn enkel dat het remmen beperkt is, en niet het optrekken? Als de batterij te koud heeft om er vollenbak stroom in te steken, is ze toch ook te koud om vollenbak op te trekken?
Met het groen icoontje heb je nog minder regen dan met de stippellijntjes. Er zijn meerdere niveau's zeg maar.
Een accu kan beter ontladen dan opladen in de koud. Zeker als de batterij bijna vol is.
 
Awel, visueel lijkt dat een smalle kleine auto! Mijn EV6 staat er naast en lijkt enorm tov die 3
Ja dat klopt wel, ik had bij de mijne ook altijd het gevoel dat dat een relatief kleine wagen is (ook bv. naast de Q4, onze tweede wagen), maar hij is een stuk groter dan hij oogt. Ook bij het parkeren in kleine parkings valt dat, in combinatie met de enorme draaicirkel, altijd dik tegen :p
 
Ja dat klopt wel, ik had bij de mijne ook altijd het gevoel dat dat een relatief kleine wagen is (ook bv. naast de Q4, onze tweede wagen), maar hij is een stuk groter dan hij oogt. Ook bij het parkeren in kleine parkings valt dat, in combinatie met de enorme draaicirkel, altijd dik tegen :p

een Q4 als tweede wagen. BG never disappoints. :love:
 
Terug
Bovenaan