Auto De Tesla thread

De zwarte model 3 RWD voor 39990 is uitverkocht. Volgens de dealer zijn de witte ook bijna op.

(Ik wou eigenlijk net de zwarte bestellen :-( )

Ben benieuwd of er voor de kwartaalcijfers nog deals komen onder de 40k.
 
Ja ook wel afhankelijk van wat de overheid doet, intussen zitten ze sowieso al aan hun initiële voorziene budget.. Als het echt tot eind 24 loopt, dan verwacht ik idd nog wel een actie, al zal het mss eerder in't najaar zijn dan?
 
Ja ook wel afhankelijk van wat de overheid doet, intussen zitten ze sowieso al aan hun initiële voorziene budget.. Als het echt tot eind 24 loopt, dan verwacht ik idd nog wel een actie, al zal het mss eerder in't najaar zijn dan?
Weten we hoeveel premies er al zijn aangevraagd? Er ging toch een teller komen?
 
Rond de 3000 voor een tesla Y
Moest ik een eigen auto hebben zou ik het wel overwegen. Zo een Tesla leent zich daar ook wel voor, spijtig dat niet meer mensen dat doen.

Is een redelijk goedkope manier om toch met iets uniek rond te rijden in de zee van saaie zwarte en witte modellen. Wat is de levensduur?

Edit: toch niet zo goedkoop als het best case om de 5Y vervangen moet worden :shy:
 
Laatst bewerkt:
Kan je met een wrap probleemloos van kleur veranderen of houdt dat een ganse papiermolen in om dat bureaucratisch in orde te krijgen?
Of is het système à la Belge waarbij er geen vuiltje aan de lucht is tot een of andere flik of autokeuring er een probleem van maakt omdat het niet overeenkomt met het gelijkvormigheidsattest en met wat er in hun databank staat?
 
Moest ik een eigen auto hebben zou ik het wel overwegen. Zo een Tesla leent zich daar ook wel voor, spijtig dat niet meer mensen dat doen.

Is een redelijk goedkope manier om toch met iets uniek rond te rijden in de zee van saaie zwarte en witte modellen. Wat is de levensduur?

Wordt aangeraden de wrap te verwijderen binnen de 4 a 5 jaar.
De levensduur is afhankelijk van hoe je er mee omgaat. Als die dag in dag uit in de zon staat zal die folie sneller aftakelen :)
Maar rond de 5 jaar is zeker haalbaar als je er zorg voor draagt.

Kan je met een wrap probleemloos van kleur veranderen of houdt dat een ganse papiermolen in om dat bureaucratisch in orde te krijgen?
Of is het système à la Belge waarbij er geen vuiltje aan de lucht is tot een of andere flik of autokeuring er een probleem van maakt omdat het niet overeenkomt met het gelijkvormigheidsattest en met wat er in hun databank staat?

Er moet niets papierwerk gebeuren hiervoor. Al meermaals door de keuring geweest etc ook, geen enkel probleem.
 
Hoe doe je het makkelijkste updates op een Tesla als er geen wifi is in de garage?
Je kan proberen bij een tesla dealer op de parking, het schijnt dat je daar zelfs op de prio lijst komt voor updates.
En ook bij de snelladers van tesla zouden er bepaalde types zijn die wifi hebben.
 
Welke externe laadfirma raden jullie aan om een laadkaart bij te nemen?
De zoekfunctie bracht me terug naar topics van halverwege 2023. In dit snelle landschap kan het al opnieuw veranderd zijn, dus vandaar de vraag.

Momenteel zit ik met mijn ICE wagen bij CAPS en ben daar best wel tevreden van.
Zij bieden ook laadkaarten aan en zijn partner met Allegro (geen roamingkosten)/
Daarnaast lees ik ook veel over Plugsurfing.
Voor het handje vol keren dat ik in het buiteland moet zijn (lees: op verlof) wil ik natuurlijk niet gesjareld zijn met een laadpas die niet deftig marcheert.
Welke laadpassen doen het goed in Europa en zijn ook schappelijk qua prijs/service?

PS: hebben jullie ook een laadkaart privé als jullie er al eentje hebben op de firma? :)
 
Ik krijg met m'n M3 (HL, SR) steeds een communication error als ik probeer te laden bij Fastned. Zijn er hier mensen die dit probleem ook meegemaakt hebben?
 
Weten we hoeveel premies er al zijn aangevraagd? Er ging toch een teller komen?
Kleine 2 weken geleden de aanvraag gedaan en kreeg een nummer rond de 3500'ste.
Initieel was het op een 4000-tal voorzien (maar we weten dat het meer is, hoeveel exact het zal worden, weten we niet).
 
Terug
Bovenaan