De Slimste Mens Ter Wereld 2021

Bart Cannaerts die spontaan zijn "baby" zegt, blijft grappig :D

naar mijn gevoel was dit ergens bij hem "in scène" gezet.
Zo van: als ik er "baby" op een gepast moment tussenzet, ga ik scoren...

Hij is wel ad rem.
Wanneer Anthony aangeeft dat hij liever "entheny" hoort (in het Engels), dan blijft Bart het consequent toepassen.
Dat was wel professioneel.

Net de aflevering van Woensdag gekeken, Anthony heeft toch gigantisch veel geluk gehad dat zijn blunder hem niet de nederlaag kost. Waarom die zich nog 30 seconden liet zakken bij Katy Perry terwijl Flo naderhand nog aan de beurt mocht, geen idee*. Gelukkig voor hem kwam ze niet verder dan slang, egel en gans het vogeldorp bij wilde dieren.

*Je zou denken door de zenuwen vergist, maar achteraf toen Bart zei dat Flo nog aan de beurt kwam, zag je op zijn gezicht ook niets van verbazing of ergernis over zijn blunder. Leek er precies op dat hij het gewoon niet door had hoe het in mekaar steekt.

Sarah is me toch wat te veel afgevallen precies tov de opnames op Ketnet. Allez, ik zal zeggen: op Ketnet junior ziet die er leuker uit in haar gezicht 😁

Anthony snapt dus idd echt het finalespel niet met dat laten zakken.. Hoe hij met die finales zo ver geraakt is was toch echt puur geluk dan.

Hij denkt precies nooit maar aan die laatste seconden. Maar niet dat het eigenlijk al begint vanaf rond de 100 seconden als je de kans wil krijgen om je te laten zakken.

Bwa van ver is die ok maar dichterbij toch niet mijn ding, ook te veel tandvlees naar men goesting. :unsure:

Anthony, leuke ontdekking wel. Zeer aangename kerel en met momenten droge humor al is dat mss niet altijd zijn bedoeling geweest.

De Slimste is dit jaar toch echt heel matig geworden. Normaal zat ik in het kamp 'Als het u niet aanstaat, kijk niet', maar dit jaar is het vaak cringe. Die eerste ronde spoel ik tegenwoordig vaak door en zeker als de jury niet geweldig is. Die vragen zijn daar ook echt belachelijk. Op een bepaald moment moeten die het geluid maken van bepaalde zaken die opstarten zoals de oude Windows XP. Die Sarah zegt: "Ik kan totaal niet fluiten". Die maakt dan zo een paar blaasgeluiden om dat geluid na te bootsen. Wat doet dat publiek, jury en Erik: massaal applaudisseren. Zijn we naar een show voor zwakbegaafden aan het kijken?

De Slimste is dit jaar toch echt heel matig geworden. Normaal zat ik in het kamp 'Als het u niet aanstaat, kijk niet', maar dit jaar is het vaak cringe. Die eerste ronde spoel ik tegenwoordig vaak door en zeker als de jury niet geweldig is. Die vragen zijn daar ook echt belachelijk. Op een bepaald moment moeten die het geluid maken van bepaalde zaken die opstarten zoals de oude Windows XP. Die Sarah zegt: "Ik kan totaal niet fluiten". Die maakt dan zo een paar blaasgeluiden om dat geluid na te bootsen. Wat doet dat publiek, jury en Erik: massaal applaudisseren. Zijn we naar een show voor zwakbegaafden aan het kijken?
Het is gewoon teveel 'vtm show feeling'. Het is vooral plezant voor de aanwezigen in de studio (meestal ook vrienden onder elkaar zoals het clubje Meskens, Embrechts, Beeckmans, Van geel).

Eddy Planckaert out

Laatst bewerkt door een moderator:
Anthony snapt dus idd echt het finalespel niet met dat laten zakken.. Hoe hij met die finales zo ver geraakt is was toch echt puur geluk dan.

Hij denkt precies nooit maar aan die laatste seconden. Maar niet dat het eigenlijk al begint vanaf rond de 100 seconden als je de kans wil krijgen om je te laten zakken.
Hij heeft zich toch perfect laten zakken tot onder Lisbeth bij die voorlaatste vraag?

Terug
Bovenaan