Heerlijk moment tochBart Cannaerts die spontaan zijn "baby" zegt, blijft grappig![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk moment tochBart Cannaerts die spontaan zijn "baby" zegt, blijft grappig![]()

Bart Cannaerts die spontaan zijn "baby" zegt, blijft grappig![]()
Kwestie van tijd voor ze die in ons gezicht smijten bij elke kans die ze vinden genre Julie Vermeiren, Kat Kerkhofs, …Zita Wauters die daar een facial krijgt met witte saus. Die vraagbedenkers moeten toch sloebers zijn denk ik![]()
Het is gewoon teveel 'vtm show feeling'. Het is vooral plezant voor de aanwezigen in de studio (meestal ook vrienden onder elkaar zoals het clubje Meskens, Embrechts, Beeckmans, Van geel).De Slimste is dit jaar toch echt heel matig geworden. Normaal zat ik in het kamp 'Als het u niet aanstaat, kijk niet', maar dit jaar is het vaak cringe. Die eerste ronde spoel ik tegenwoordig vaak door en zeker als de jury niet geweldig is. Die vragen zijn daar ook echt belachelijk. Op een bepaald moment moeten die het geluid maken van bepaalde zaken die opstarten zoals de oude Windows XP. Die Sarah zegt: "Ik kan totaal niet fluiten". Die maakt dan zo een paar blaasgeluiden om dat geluid na te bootsen. Wat doet dat publiek, jury en Erik: massaal applaudisseren. Zijn we naar een show voor zwakbegaafden aan het kijken?
Hij heeft zich toch perfect laten zakken tot onder Lisbeth bij die voorlaatste vraag?Anthony snapt dus idd echt het finalespel niet met dat laten zakken.. Hoe hij met die finales zo ver geraakt is was toch echt puur geluk dan.
Hij denkt precies nooit maar aan die laatste seconden. Maar niet dat het eigenlijk al begint vanaf rond de 100 seconden als je de kans wil krijgen om je te laten zakken.
Ik vrees dat dat echt was...Die trailer van Verheyen's nieuwe film, was dat nu serieus of een uit de hand gelopen grap voor de slimste mens?
Gisteren die trailer in de cinema gezien. Geschreven door zijn dochter. Zag er echt afschuwelijk uit.Die trailer van Verheyen's nieuwe film, was dat nu serieus of een uit de hand gelopen grap voor de slimste mens?