Str8_6
Well-known member
#dontcareIk vind jouw opmerkingen veel beschamender![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
#dontcareIk vind jouw opmerkingen veel beschamender![]()
Dorian ziet er mij nog nen cava kerel uit, 't is gewoon dienen James.. Da's ook zo'n 9/10 met een 3/10, geen idee hoe dienen James aan iemand als Dorian is geraakt lol
@MiniJeffrey zal mij gelijk geven
James is een verachtelijk iemand en zijn hele identiteit is "ik ben homo". Voor de rest is dat een leeg omhulsel.
Ik kan u nochtans uit eerste hand vertellen dat het absoluut niet zo is.
Blij dat hij dan authenticitiet op zijn lijstje mag bijzetten. Top kerel als ik het zo hoor.
Haha, maar man toch. Je mist gewoon volledig het punt. Weet zelf niet of ik de moeite ga doen het u uit te leggen. U bent zo een geval dat leest wat het wilt lezen.Het zou u sieren iemand niet puur te beoordelen op hoe hij eruit ziet, zich gedraagt of de manier waarop hij praat.
hij mag nog zo verwijfd zijn als hij wil, steekt dat zo uw ogen uit? Laat iedereen toch eens zijn zoal hij is in plaats van iedereen in dat stramien va "normaal zijn" te willen pushen.
Heeft hij ooit uw vader binnengedaan ofzo?Haha, maar man toch. Je mist gewoon volledig het punt. Weet zelf niet of ik de moeite ga doen het u uit te leggen. U bent zo een geval dat leest wat het wilt lezen.
#iedereennormaal #ikleeswatikwillezen #iedereenverwijfdAneeDieneTochniet
Dat is het net. Hij is zo niet volgens mij. Want in het begin van zijn "bekendheid" was dat niet zo een opvaller.Het zou u sieren iemand niet puur te beoordelen op hoe hij eruit ziet, zich gedraagt of de manier waarop hij praat.
hij mag nog zo verwijfd zijn als hij wil, steekt dat zo uw ogen uit? Laat iedereen toch eens zijn zoal hij is in plaats van iedereen in dat stramien va "normaal zijn" te willen pushen.
Iemand aan het kijken nu? Arjen moest vier woorden onthouden en ze daarna juist uitspreken.
1 van de woorden was "Defibrilleren" en Arjen zegt dat duidelijk verkeerd en het wordt gewoon goedgekeurd.

Wat een belachelijke opmerking is dit nu weer? En dat van een Mod?Heeft hij ooit uw vader binnengedaan ofzo?
Het punt is dat ik James een kwal van een mens vind. Niet omdat het een Homo is, maar gewoon omdat die kerel ENKEL EN ALLEEN homo is. Zeker als je er een camera op richt. Die mens geeft mij de indruk geen andere identiteit te bezitten als "ik houd van penis en late de wereld het geweten hebben". Jani is ook homo en speelt dat ook soms uit, maar die mens is ook veel meer dan alleen maar homo. Die heeft een vorm van humor, ook de nodige zelfspot en maakt aventoe best leuke tv-programma's. Je zal mij Jani nooit een kwal horen noemen en dat lijkt mij een hele toffe mens.Ik ben super benieuwd wat het punt is.
Inderdaad, wat is het punt dan @Lefman. Want het enige wat ik u zie doen is bashen op een kerel enkel en alleen om zijn gedrag en bovendien link je dat gedrag aan zijn persoonlijkheid (een leeg omhulsel). Dus please, enlighten me met uw punt.Ik ben super benieuwd wat het punt is.