De Slimste Mens Ter Wereld 2021

Het is niet per se nodig om bij ieder moment grappig te willen zijn. Die Nederlanders moeten toch serieus cringen soms...

Merol is tot nu toe wel dé reden om te kijken, mag van mij winnen.

De twee Nederlanders kunnen volgens mij allebei wel is nog even blijven zitten. Waren gisteren toch allebei zeer degelijk.
ondertussen toch al weer drie afleveringen extra k zal de lotto ook maar is gaan spelen zeker.

Meer dan terecht ook dat ze er beiden in blijven ook.

ondertussen toch al weer drie afleveringen extra k zal de lotto ook maar is gaan spelen zeker.

Meer dan terecht ook dat ze er beiden in blijven ook.
Laatste drie kandidaten stelden dan ook niet zo heel veer voor vond ik, maar ze zijn beide wel sterk uiteraard en gaan er op 't einde dicht bij zijn gok ik.

Doe mij trouwens maar Merol. Ik vind Arjen op bepaalde momenten precies wat cringe overkomen.

Zalig dat die Nederlanders iedere aandachtszoekende-homo-die-overduidelijk-door-moest-gaan naar huis spelen.

Geen probleem met homo's, maar wel met zulke types zoals James en die kerel met zijn gelakte nagels die geen 2 zinnen kunnen zeggen zonder je eraan te herinneren dat ze voor the D zijn.

Dus... Je hebt geen probleem met homo's zolang ze zich maar macho genoeg gedragen en niet op mannen vallen?
Want er is geen tussenweg? Of loopt iedere hetero ook rond waar hij om de 2 zinnen zegt hoe lekker hij dikke tieten vindt? Of hoe lekker die vrouw of die vrouw haar kont wel niet is?

Gewoon doen zoals niet met 10 verschillende kleuren op je nagels rond lopen (sorry @Remake) en niet iedere seconde zeggen hoe lekker een bepaalde vent wel niet is.

Want er is geen tussenweg? Of loopt iedere hetero ook rond waar hij om de 2 zinnen zegt hoe lekker hij dikke tieten vindt? Of hoe lekker die vrouw of die vrouw haar kont wel niet is?

Gewoon doen zoals niet met 10 verschillende kleuren op je nagels rond lopen (sorry @Remake) en niet iedere seconde zeggen hoe lekker een bepaalde vent wel niet is.
1. Waarom stoort het je dat dat hij met gekleurde nagels rondloopt?
2. Heeft hij letterlijk eenmaal gezegd hoe lekker hij een bepaalde vent vond?

1. Waarom stoort het je dat dat hij met gekleurde nagels rondloopt?
2. Heeft hij letterlijk eenmaal gezegd hoe lekker hij een bepaalde vent vond?
1. Omdat ze toch maar zo hard moeten kunnen tonen dat ze wel homo zijn want o wee moest er toch nog iemand aan kunnen twijfelen. Zijt homo zoveel je wil maar gedraag je gewoon normaal. Doen lesbische vrouwen dat? Nee toch? Je ziet dat enkel bij bepaalde homo's. Ik zeg dus wel bepaalde en wss ook de minderheid. Want degene die ik ken zijn bijlange zo niet.

2de punt gaat over James en aan zijn gedrag erger ik me nog 100x meer dan aan iemand die dan speciaal wil doen met zijn kleren zoals die andere gast. Want voor de rest was dat nog een vrij gewone kerel.

Daar voor heel die studio beginnen roepen "IK HOU VAN JOU!!! Die heeft nog nooit zijn hoofd 1x op tv getoond zonder een opmerking te geven over een lekkere vent. Als die altijd zo is dan is het beschamend om daarmee buiten te komen.

Laatst bewerkt:
Dorian ziet er mij nog nen cava kerel uit, 't is gewoon dienen James.. Da's ook zo'n 9/10 met een 3/10, geen idee hoe dienen James aan iemand als Dorian is geraakt lol

@MiniJeffrey zal mij gelijk geven

1. Omdat ze toch maar zo hard moeten kunnen tonen dat ze wel homo zijn want o wee moest er toch nog iemand aan kunnen twijfelen. Zijt homo zoveel je wil maar gedraag je gewoon normaal. Doen lesbische vrouwen dat? Nee toch? Je ziet dat enkel bij bepaalde homo's. Ik zeg dus wel bepaalde en wss ook de minderheid. Want degene die ik ken zijn bijlange zo niet.

2de punt gaat over James en aan zijn gedrag erger ik me nog 100x meer dan aan iemand die dan speciaal wil doen met zijn kleren zoals die andere gast. Want voor de rest was dat nog een vrij gewone kerel.

Daar voor heel die studio beginnen roepen "IK HOU VAN JOU!!! Die heeft nog nooit zijn hoofd 1x op tv getoond zonder een opmerking te geven over een lekkere vent. Als die altijd zo is dan is het beschamend om daarmee buiten te komen.
Ik vind jouw opmerkingen veel beschamender 🤷‍♂️

Terug
Bovenaan