De Slimste Mens Ter Wereld 2021

Hoe irriteer ik mij toch aan die Robert, of hoe noemt die gepensioneerde met zijn overdreven lach die blijkbaar hele dagen niks beters te doen heeft. Sven Leyers hebben we te danken zeker?

Ben ik de enige die die moppen van Jonas Geirnaert gewoon onnozel vind?

Af en toe zit er wel eens iets grappigs tussen, maar de helft van de tijd slaan ze gewoon nergens op.

no lifer? Die man is in pensioen en gaat gewoon dagelijks live naar de slimste mens gaan kijken.
Mensen die dagelijks in hun zetel kijken zijn toch hetzelfde?

Af en toe zit er wel eens iets grappigs tussen, maar de helft van de tijd slaan ze gewoon nergens op.
Hate it or love it verhaal. Die mens kan voor mij niks verkeerd doen, ik steek vaak kreupel met die zijn humor. Die gecombineerd met een niet-ingestudeerde Jeroom (wat zelden gebeurt) is beste wat ze kunnen combineren daar in de jury imo.

Gisteren was het wel met momenten echt cringe. Nog eens geforceerder dan anders. Die interactie tussen Frances en Daphne was echt heel ongemakkelijk. Die Frances maar met alles geforceerd lachen.

Begrijp me niet verkeerd. Ik kijk nog graag iedere dag naar DSMTW om de avond af te sluiten, maar gisteren was het gewoon niet mijn ding.

no lifer? Die man is in pensioen en gaat gewoon dagelijks live naar de slimste mens gaan kijken.
Mensen die dagelijks in hun zetel kijken zijn toch hetzelfde?
Wel een klein verschil met 1-1,5u naar DSM te kijken op tv vs een kleine halve dag te besteden om 1 opname bij te wonen... Dan moet je idd toch hele dagen niks te doen hebben lijkt me.

Wel een klein verschil met 1-1,5u naar DSM te kijken op tv vs een kleine halve dag te besteden om 1 opname bij te wonen... Dan moet je idd toch hele dagen niks te doen hebben lijkt me.

Als ik me niet vergis hebben ze diene mens aangeboden om elke aflevering aanwezig te zijn (toch in de editie van 2020)

Als ik me niet vergis hebben ze diene mens aangeboden om elke aflevering aanwezig te zijn (toch in de editie van 2020)
ahzo geen idee. Herinner me nog dat sven de leyer hem zo introduceerde.
Anyways ik heb 1x opname meegevolgd in het publiek. Is wel leuk voor een keer, maar om daar zo elke dag naar toe te gaan... Da's ook niet op 123 gedaan

Zolang duurt een opname niet hoor en er zijn er meerdere per dag.. Die gaan niet elke dag van de week naar de studio voor 1 opname te schieten. En hij is duidelijk gevraagd door de organisatie om altijd te komen.

Zolang duurt een opname niet hoor en er zijn er meerdere per dag.. Die gaan niet elke dag van de week naar de studio voor 1 opname te schieten. En hij is duidelijk gevraagd door de organisatie om altijd te komen.
per opname ben je toch al snel een kleine 3u kwijt hé. En denk dat ze er idd 2 per dag doen als ik mij goed herinner. Enfin, ga er geen dicussie over voeren, blijf het maar stom vinden :)

Normaal vind ik hem wel ok tot goed maar gisteren was inderdaad toch wel opmerkelijk zwak!

ze zijn iets sneller nu met de eerste ronde maar vroeger durfde die eerste ronde alleen naar meer dan een uur gaan qua opname. meestal nemen ze er twee op per dag en daar ben je toch echt wel gewoon een avond en deel van de nacht mee kwijt dan.

Hate it or love it verhaal. Die mens kan voor mij niks verkeerd doen, ik steek vaak kreupel met die zijn humor. Die gecombineerd met een niet-ingestudeerde Jeroom (wat zelden gebeurt) is beste wat ze kunnen combineren daar in de jury imo.

Zijn opmerking "ik zat gewoon op de achterbank" was GENIAAL!
En niet ingestudeerd of misschien op zijn hoogst ergens op geanticipeerd...
Maar dat is het toppunt van humor imo!

Ben ik de enige die totaal niet onder de indruk is van Lubach?
Nee. Ik ben nog van niemand onder de indruk eigenlijk dit seizoen of het moet nog komen. Maar als ik zie wie er nog moet komen, zal dat geen vette worden. Enkel van Lisbeth Imbo verwacht ik nog wel wat.

Maar over het algemeen is het vet echt van de soep. Zowel wat kandidaten als jury betreft.

Terug
Bovenaan