Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis er echt overHoe irriteer ik mij toch aan die Robert, of hoe noemt die gepensioneerde met zijn overdreven lach die blijkbaar hele dagen niks beters te doen heeft. Sven Leyers hebben we te danken zeker?
Robert is toch ne cava kerel?
vorig seizoen was dat wel eens cava voor paar keer. Maar om die nu terug te zien bijna elke aflevering... Wat een no lifer; gelukkig geven ze hem niet teveel aandacht meer.Robert is toch ne cava kerel?
Hate it or love it verhaal. Die mens kan voor mij niks verkeerd doen, ik steek vaak kreupel met die zijn humor. Die gecombineerd met een niet-ingestudeerde Jeroom (wat zelden gebeurt) is beste wat ze kunnen combineren daar in de jury imo.Ben ik de enige die die moppen van Jonas Geirnaert gewoon onnozel vind?
Af en toe zit er wel eens iets grappigs tussen, maar de helft van de tijd slaan ze gewoon nergens op.
Wel een klein verschil met 1-1,5u naar DSM te kijken op tv vs een kleine halve dag te besteden om 1 opname bij te wonen... Dan moet je idd toch hele dagen niks te doen hebben lijkt me.no lifer? Die man is in pensioen en gaat gewoon dagelijks live naar de slimste mens gaan kijken.
Mensen die dagelijks in hun zetel kijken zijn toch hetzelfde?
Wel een klein verschil met 1-1,5u naar DSM te kijken op tv vs een kleine halve dag te besteden om 1 opname bij te wonen... Dan moet je idd toch hele dagen niks te doen hebben lijkt me.
ahzo geen idee. Herinner me nog dat sven de leyer hem zo introduceerde.Als ik me niet vergis hebben ze diene mens aangeboden om elke aflevering aanwezig te zijn (toch in de editie van 2020)

Zolang duurt een opname niet hoor en er zijn er meerdere per dag.. Die gaan niet elke dag van de week naar de studio voor 1 opname te schieten. En hij is duidelijk gevraagd door de organisatie om altijd te komen.Wel een klein verschil met 1-1,5u naar DSM te kijken op tv vs een kleine halve dag te besteden om 1 opname bij te wonen... Dan moet je idd toch hele dagen niks te doen hebben lijkt me.
per opname ben je toch al snel een kleine 3u kwijt hé. En denk dat ze er idd 2 per dag doen als ik mij goed herinner. Enfin, ga er geen dicussie over voeren, blijf het maar stom vindenZolang duurt een opname niet hoor en er zijn er meerdere per dag.. Die gaan niet elke dag van de week naar de studio voor 1 opname te schieten. En hij is duidelijk gevraagd door de organisatie om altijd te komen.

Ben ik de enige die die moppen van Jonas Geirnaert gewoon onnozel vind?
Af en toe zit er wel eens iets grappigs tussen, maar de helft van de tijd slaan ze gewoon nergens op.
ze zijn iets sneller nu met de eerste ronde maar vroeger durfde die eerste ronde alleen naar meer dan een uur gaan qua opname. meestal nemen ze er twee op per dag en daar ben je toch echt wel gewoon een avond en deel van de nacht mee kwijt dan.Zolang duurt een opname niet hoor en er zijn er meerdere per dag.. Die gaan niet elke dag van de week naar de studio voor 1 opname te schieten. En hij is duidelijk gevraagd door de organisatie om altijd te komen.
Hate it or love it verhaal. Die mens kan voor mij niks verkeerd doen, ik steek vaak kreupel met die zijn humor. Die gecombineerd met een niet-ingestudeerde Jeroom (wat zelden gebeurt) is beste wat ze kunnen combineren daar in de jury imo.
Nee. Ik ben nog van niemand onder de indruk eigenlijk dit seizoen of het moet nog komen. Maar als ik zie wie er nog moet komen, zal dat geen vette worden. Enkel van Lisbeth Imbo verwacht ik nog wel wat.Ben ik de enige die totaal niet onder de indruk is van Lubach?