Ja in het begin vond ik dat ook wel grappig maar zijn verhaaltjes beginnen wel te vervelen op den duur.De manier waarop hij iets vertelt is wel grappig, vind ik...
En die Jennifer stond precies wel "heet" gisteren...![]()
Jennifer I like ^^.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja in het begin vond ik dat ook wel grappig maar zijn verhaaltjes beginnen wel te vervelen op den duur.De manier waarop hij iets vertelt is wel grappig, vind ik...
En die Jennifer stond precies wel "heet" gisteren...![]()
Ik geloof dat we vooral deze tv-quiz en zijn babyhumor niet al te serieus moeten nemen, als we zien dat bij de fotoronde de tekst al zingend opzeggen, al telt als een goed antwoord.
ja en al ben ik niet voor die Acid, die zei eens "eggplant" ipv courgette en dat mocht nietAllez, mooi dat ze anderstaligen laten meedoen, maar een vlaggenronde waarin alles in 't Engels mag worden beantwoord, toch spijtig.
Niettemin wel een grappige kerel eigenlijk, de Marcello.
ja en al ben ik niet voor die Acid, die zei eens "eggplant" ipv courgette en dat mocht niet
Door Bart Cannaerts aub zegHet is gebeurd: Erik Van Looy heeft corona en wordt voor het eerst in 19 jaar vervangen als ‘Slimste Mens’-presentator
![]()
Het is gebeurd: Erik Van Looy heeft corona en wordt voor het eerst in 19 jaar vervangen als ‘Slimste Mens’-presentator
Het is gebeurd. Erik Van Looy (59) is besmet met het coronavirus en zit tot vrijdag in quarantaine. De quizmaster zal daarom voor twee opeenvolgende afleveringen van ‘De Slimste Mens’ vervangen worden door jurylid Bart Cannaerts (41). Die opnames worden maandagavond ingeblikt in de studio in...www.hln.be