De Slimste Mens Ter Wereld 2021

De manier waarop hij iets vertelt is wel grappig, vind ik...

En die Jennifer stond precies wel "heet" gisteren... 🤪
Ja in het begin vond ik dat ook wel grappig maar zijn verhaaltjes beginnen wel te vervelen op den duur.

Jennifer I like ^^.

Is die Marc-Marie ooit grappig geweest? Die schrale stem, 27 keer over z'n woorden struikelen/stotteren en al in de lach schieten in een kwart van z'n uitleg.

Allez, mooi dat ze anderstaligen laten meedoen, maar een vlaggenronde waarin alles in 't Engels mag worden beantwoord, toch spijtig.

Niettemin wel een grappige kerel eigenlijk, de Marcello.

Ik geloof dat Christophe Deborsu vroeger ook zaken in het Frans mocht antwoorden. Net als een radiopresentator (weet naam niet meer) enkele jaren geleden ook.

Ik geloof dat we vooral deze tv-quiz en zijn babyhumor niet al te serieus moeten nemen, als we zien dat bij de fotoronde de tekst al zingend opzeggen, al telt als een goed antwoord.

Ik geloof dat we vooral deze tv-quiz en zijn babyhumor niet al te serieus moeten nemen, als we zien dat bij de fotoronde de tekst al zingend opzeggen, al telt als een goed antwoord.

Ik snapte inderdaad eerst ook niet dat het zo gemakkelijk was, om bekende liedjes mee te zingen met de tekst voor je neus. Als de tekst nu weg was en je zelf moet zingen, tot daar aan toe.

Die humor van Marcello tegen het einde van de episode, na de acclimatisatie, was toch ook beetje aan de groffe kant. Tegen Ella Leyers zeggen dat ze iets niet snapt omdat het een opmerking is voor mensen met een hoog niveau, etc. En dan gaat het over de manier waarop het gebracht werd, zoals altijd met humor eigenlijk, niet per se de woorden zelf.

Echt spontaan is 't ook niet meer he, zoals vorig jaar die "grap" van Jeroom met die vissenkom. Een dieptepunt.

Soms is het niet grappig, maar als ene start, dan moet de rest meevolgen zeker?

Cabello Amerikaanse zangeres? :unsure: Ze mag dan wel de Amerikaanse nationaliteit bezitten, dat maakt haar nog geen Amerikaanse zangeres. Bij mijn weten nog steeds geboren en getogen in Cuba, dus 'Cubaans' lijkt mij hier een correcter antwoord.

Allez, mooi dat ze anderstaligen laten meedoen, maar een vlaggenronde waarin alles in 't Engels mag worden beantwoord, toch spijtig.

Niettemin wel een grappige kerel eigenlijk, de Marcello.
ja en al ben ik niet voor die Acid, die zei eens "eggplant" ipv courgette en dat mocht niet

Het is gebeurd: Erik Van Looy heeft corona en wordt voor het eerst in 19 jaar vervangen als ‘Slimste Mens’-presentator

Het is gebeurd: Erik Van Looy heeft corona en wordt voor het eerst in 19 jaar vervangen als ‘Slimste Mens’-presentator

Door Bart Cannaerts aub zeg :unsure:

De twee Nederlanders kunnen volgens mij allebei wel is nog even blijven zitten. Waren gisteren toch allebei zeer degelijk.

Btw, Merol is toch het type waar ge een avond mee wil beleven en waar zelfs de grootste antidrugskerel het hele gamma aan drugs van Amsterdam mee wil uittesten.

Terug
Bovenaan