De Slimste Mens Ter Wereld 2021

Mag ik nu eens heel eerlijk zijn?
Die heeft (in het begin) toch gewoon views getrokken door haar mooie benen en strak kontje in die voetbalclips?
Wat hebben die anders eigenlijk te bieden?

369bed10-f22b-11e8-afdc-2528cc3aa5b3_web_scale_0.5952381_0.5952381__.jpg

Die heeft gewoon een slechte naam gekregen door dat voorval met die twee bleiters met hun "always be happy" profiel, Celine en Michiel.

Inhoudelijk heb ik me nooit geërgerd aan hem maar z'n taaltje is gewoon zo pijnlijk om te horen dat ge nog nét niet twee breinaalden door uw oren wilt steken.

Op tv is z'n accent gelukkig al wat minder erg, wellicht ook omdat hij zich rustiger gedraagt.

Mag ik nu eens heel eerlijk zijn?
Die heeft (in het begin) toch gewoon views getrokken door haar mooie benen en strak kontje in die voetbalclips?
Wat hebben die anders eigenlijk te bieden?

369bed10-f22b-11e8-afdc-2528cc3aa5b3_web_scale_0.5952381_0.5952381__.jpg
Die kerel had blijkbaar wel al een engelstalig kanaal met meer dan 500k abbonees.

Ik heb ook al eens wat van Acid bekeken. Vervelend accent, maar af en toe zegt die wel rake dingen.

Die hebben 10.000 posts, kga niet daar tussen browsen om dat terug te vinden. Hence the "gief sauce" request.
gemakkelijk 9800 zulde wel vinden wat ge zoekt (als ze beetje commercieel inzicht hebben toch). Die 200 andere kijkers die niet voor Celine komen die hebben maar pech :p .

Geert Meyfroidt... vriendje van Fatma Taspinar...
Daarom nog maar eens dit filmpje van vorig jaar :cool:

Geert Meyfroidt... vriendje van Fatma Taspinar...
Daarom nog maar eens dit filmpje van vorig jaar :cool:
Jammer dat Bockie niet in de jury zat!

Tijdens het zappen blijven hangen bij de filmpjes ronde. Hoogste score ooit.. niet moeilijk als de 2 andere gewoon zoveel laten liggen. Makkelijke fragmenten ook als je zelf actrice bent en bezig zijt met muziek.

Die Marc-Marie in de jury. Wat irriteer ik mij daar toch aan. Altijd iets beginnen en dan halfweg eindigen 'ja nee ja nee'. Precies een motor die je niet in gang krijgt.

Tijdens het zappen blijven hangen bij de filmpjes ronde. Hoogste score ooit.. niet moeilijk als de 2 andere gewoon zoveel laten liggen. Makkelijke fragmenten ook als je zelf actrice bent en bezig zijt met muziek.
Sja dat kan je altijd zeggen natuurlijk, als je bezig bent met x of als je interesse hebt in y dan is dat makkelijk... Dat is toch net het punt van een quiz?

Nee, die 3-6-12 ronde was véél erger, wat een onnozele vragen zaten daar tussen?

Sja dat kan je altijd zeggen natuurlijk, als je bezig bent met x of als je interesse hebt in y dan is dat makkelijk... Dat is toch net het punt van een quiz?

Nee, die 3-6-12 ronde was véél erger, wat een onnozele vragen zaten daar tussen?
Heb gelukkig alleen maar de filmpjes en finale gezien.

Die Marc-Marie in de jury. Wat irriteer ik mij daar toch aan. Altijd iets beginnen en dan halfweg eindigen 'ja nee ja nee'. Precies een motor die je niet in gang krijgt.
De manier waarop hij iets vertelt is wel grappig, vind ik...

En die Jennifer stond precies wel "heet" gisteren... 🤪

Terug
Bovenaan