Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heeft gewoon een slechte naam gekregen door dat voorval met die twee bleiters met hun "always be happy" profiel, Celine en Michiel.
Die kerel had blijkbaar wel al een engelstalig kanaal met meer dan 500k abbonees.Mag ik nu eens heel eerlijk zijn?
Die heeft (in het begin) toch gewoon views getrokken door haar mooie benen en strak kontje in die voetbalclips?
Wat hebben die anders eigenlijk te bieden?
![]()
nee die zitten daar niet op als bekendste of populairste influencers van t land zowat.
gemakkelijk 9800 zulde wel vinden wat ge zoekt (als ze beetje commercieel inzicht hebben toch). Die 200 andere kijkers die niet voor Celine komen die hebben maar pechDie hebben 10.000 posts, kga niet daar tussen browsen om dat terug te vinden. Hence the "gief sauce" request.
.https://www.instagram.com/p/BqU9jUliXO4/ ?Die hebben 10.000 posts, kga niet daar tussen browsen om dat terug te vinden. Hence the "gief sauce" request.
En ik maar duwen op het pijltje omdat ik dacht dat ze haar shirt ging uittrekken.Mag ik nu eens heel eerlijk zijn?
Die heeft (in het begin) toch gewoon views getrokken door haar mooie benen en strak kontje in die voetbalclips?
Wat hebben die anders eigenlijk te bieden?
![]()

Jammer dat Bockie niet in de jury zat!Geert Meyfroidt... vriendje van Fatma Taspinar...
Daarom nog maar eens dit filmpje van vorig jaar
![]()
Een ontluikende romance tussen Bockie De Repper en Fatma Taspinar? Dit was ‘De slimste mens’
Ze gaan allebei niet graag naar de cinema, maar houden wel van schepsnoep. En ook op andere vlakken kon Fatma Taspinar het best vinden met Bockie De Repper, nieuwkomer in De slimste mens. Bloeit daar iets moois? Die laatste liet zich bovendien niet kennen als quizzer en behaalde een straffe...www.hbvl.be
Sja dat kan je altijd zeggen natuurlijk, als je bezig bent met x of als je interesse hebt in y dan is dat makkelijk... Dat is toch net het punt van een quiz?Tijdens het zappen blijven hangen bij de filmpjes ronde. Hoogste score ooit.. niet moeilijk als de 2 andere gewoon zoveel laten liggen. Makkelijke fragmenten ook als je zelf actrice bent en bezig zijt met muziek.
Dit. Het lag er een beetje te dik opTijdens het zappen blijven hangen bij de filmpjes ronde. Hoogste score ooit.. niet moeilijk als de 2 andere gewoon zoveel laten liggen. Makkelijke fragmenten ook als je zelf actrice bent en bezig zijt met muziek.

Heb gelukkig alleen maar de filmpjes en finale gezien.Sja dat kan je altijd zeggen natuurlijk, als je bezig bent met x of als je interesse hebt in y dan is dat makkelijk... Dat is toch net het punt van een quiz?
Nee, die 3-6-12 ronde was véél erger, wat een onnozele vragen zaten daar tussen?
De manier waarop hij iets vertelt is wel grappig, vind ik...Die Marc-Marie in de jury. Wat irriteer ik mij daar toch aan. Altijd iets beginnen en dan halfweg eindigen 'ja nee ja nee'. Precies een motor die je niet in gang krijgt.