Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spreek maar voor uzelfMorgen Acid, het grote idool van alle BeyondGamers
Dat doen ze toch (bijna?) allemaal.De steven moe stoppe mee voor zijn eigen te klappe, weirdo

Morgen Acid, het grote idool van alle BeyondGamers

Ge weet nu al dat er trefwoorden gaan zijn zoals Fortnite.
Ik ben wel eens benieuwd hoe die kerel overkomt op tv.

'k weet ni, geef die fotoronde aan Steven Van Gucht (of aan mij) en 't is misschien max 5/10. Die chocolademerken of dieren had ik veel beter gekundWat een doorgestoken kaart is dit die puzzel en fotoronde van Acid was wel HEEL makkelijk
Niemand houdt u toch tegen om te genieten maar vandaag was toch een beetje te obvious.Wa maakt het nog uit of het doorgestoken kaart is of niet ? Als het zo is, ja so what... Ik wil kunnen genieten van het programma zonder dat dit elke keer vermeldt moet worden...
zijn filmpje was best moeilijk, de 2e ronde had hij die fruitvraag maar die had hij zelf niet gekozen. De fotorondes waren alle drie niet supermoeilijk, bij die dieren en chocolade had hij wellicht ook wel 7 of 8/10 gehad. En de puzzelronde was niet zo moeilijk maar bon nen achterlijke heeft nog nooit gehoord over Oedipus bijvoorbeeldNiemand houdt u toch tegen om te genieten maar vandaag was toch een beetje te obvious.
Bwah. Die Gloria heeft dat al een paar keer gedaan, te vroeg stop zeggen in het finalespel. De eerste keer kwam ze ermee weg. De tweede keer had ze geluk dat ze toevallig een seconde onder de tegenstander stond op dat moment, want daar was ze zich op dat moment echt niet van bewust. Ik was er al op aan het wachten tot ze opnieuw te vroeg ging stoppen. Die heeft dat echt niet door in the heat of the moment.Wat voor mij heel obvious was deze aflevering dat Gloria eruit wou. Je maakt mij echt niet wijs dat ze niets extra wist over R. Kelly en haar reactie toen ze te vroeg stop zei was ook allesbehalve gemeend.
Wat een gezeur trouwens op Acid. De fotorondes waren alle drie supermakkelijk. En 't is toch absoluut geen dommerik hoor. Zit volgens mij meer verstand in dan je denkt.
daarjuist toch maar is proberen vliegen, zonder succes. Ik snap niks meer van de wereld.Als die Acid meer seconden heeft op t einde van t gwn spel dan dat hij er cadeau krijgt aan het begin dan kan echt alles op deze wereld.
Kreeg ook alleen maar vragen over dingen uit zijn interesseveld. Pokémon, die superheldenfoto's... Het lag er inderdaad wel vingerdik op dat ze hem punten cadeau wilden geven.Wat een niveau van vragen man man. Die fotoronde was toch echt een dieptepunt.
Zelfs een 5 jarige kan daar 70% scoren.
De puzzelronde was ook zo gemakkelijk.
Ik moet wel zeggen dat Acid toch meer wist dan ik gedacht had.