De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Ik sta nu ook niet te springen voor Van Bommel, maar dit is toch ook zever hé.

Geldt dat dan voor elke keuze die Mannaert naar voor schuift? Of enkel Van Bommel? Want die 2 andere namen die circuleren zijn imo slechtere keuzes en dus een nog grotere gok. Of mocht hij nu pakweg Vermaelen naar voor schuiven en hij faalt, dan moet Mannaert ook gaan? Of als Mannaert de bond in de dieprode cijfers duwt en Guardiola vastlegt en die faalt?

Tuurlijk gaat hij ook beoordeeld worden op zijn keuze, maar om zijn lot daaraan te moeten koppelen? Als we zo gaan redeneren komen we in een RSCA straatje terecht me dunkt...
Ik heb dat gereageerd omdat iemand postte uit goede bron te weten dat het Mannaert was die heeft gepusht voor Van Bommel. Dan is het toch logisch dat je op die keuze mag worden afgerekend (en de keuze om Garcia niet te verlengen)?

Vanwaar de negativiteit?

Antwerp behaalde hun titel met lelijk schop voetbal en met een ferme portie geluk. Hebben heel vaak matchen met 1 goaltje bibberend over de streep getrokken dat jaar, en ook andere ploegen die faalden (Genk, Union en Club).

Een Nederlander die de Rode Duivels leidt
Vind ik nu eens echt geen argument

Geen buitenlander willen, ok ben ik het niet mee eens maar kan ik begrijpen

Maar een Nederlander niet willen als we al Duitser, Fransman en Spanjaard hebben gehad begrijp ik echt niet

Van Bommel lijkt me een goede keuze. Is communicatief heel sterk, taktisch ok en is populair in Vlaanderen

Nu nog net wat Frans leren

Ik zie ook geen Franstaligen in de staf dus dat gaat wat gemanaged moeten worden

Vind ik nu eens echt geen argument

Geen buitenlander willen, ok ben ik het niet mee eens maar kan ik begrijpen

Maar een Nederlander niet willen als we al Duitser, Fransman en Spanjaard hebben gehad begrijp ik echt niet

Van Bommel lijkt me een goede keuze. Is communicatief heel sterk, taktisch ok en is populair in Vlaanderen

Nu nog net wat Frans leren

Ik zie ook geen Franstaligen in de staf dus dat gaat wat gemanaged moeten worden
Zenden kan Frans.

Zenden kon toch perfect frans had ik gelezen in de week? Nu ja, zolang hij maar niet afkomt met krosjantje en jus d'orange termen zie ik het wel goed komen. Een taal kan je leren natuurlijk.

Sja en voor de rest, bij het niet verlengen van Garcia had ik op instagram al heel veel franstaligen gelezen die absoluut niet tevreden waren hiermee. Garcia was niet Vlaams genoeg was een veel terugkerend argument. Nu zal het omgekeerd zijn. Achja, als we maar kunnen klagen!

Wat mij telt zijn de resultaten op het veld en niet de communautaire zever.

Dat snap ik ook niet.
Wat zou het mij een fuck kunnen schelen moesten we een zeer capabele waalse bondscoach hebben. Een taal kan je leren. Of gebruik Engels, de voertaal bij veel clubs.

Ik heb dus een (ex)ploeggenoot (Zenden) als assistent bij België. Ben benieuwd wat het gaat geven met Van Bommel. Ben er geen fan van, maar hij verdient natuurlijk een eerlijke kans. We gaan het zien.

Terug
Bovenaan