De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Edit: Ohja wat is het zo verdomd jammer dat Mechele 33 en geen 23 is.

Die 10+ jaar consistentie en ervaring is wat hem nu sterk maakt.
Ik herinner mij dat hij bij brugge al een verdedigingskoppel was met Bjorn Engels. In 2013 - 2015, Sick hoe lang die al meedraaid.
Bjorn werd toen opgeroepen voor de RD, en als groot talent gezien. Mechele kwam toen niet ter sprake
Wat is daar zelfs meegebeurd eigenlijk? Naar Engeland getransfereerd en dan nooit meer iets van gehoord.

Wat is daar zelfs meegebeurd eigenlijk? Naar Engeland getransfereerd en dan nooit meer iets van gehoord.
Die heeft 5 (!!!) jaar in de ziekenboeg van Antwerp gezeten en een dikke pré gekregen. Heeft wel eens een wedstrijd gespeeld tegen Brugge en gescoord.
Belachelijk stomme, dure transfer.

Die 10+ jaar consistentie en ervaring is wat hem nu sterk maakt.
Ik herinner mij dat hij bij brugge al een verdedigingskoppel was met Bjorn Engels. In 2013 - 2015, Sick hoe lang die al meedraaid.
Bjorn werd toen opgeroepen voor de RD, en als groot talent gezien. Mechele kwam toen niet ter sprake
Wou perse naar Olympiakos ipv bij Club te blijven en heeft sindsdien nog weinig bewezen, veel blessures ook.

Terug
Bovenaan