Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh, het belangrijkste moment als toekomstige vader. Ik gun hem dat wel om live mee te maken (gun iedereen dat).Belachelijk eigenlijk.
1/16e finale... Negen van de tien keren wordt dat een heel moeilijke tegenstander.
Bwa, zijne kleine kan 'm nog elke dag zien. Als voetballer weet je nooit, het kan al net zo goed zijn laatste WK zijn! Dus gewoon sjotten nondedju!Goh, het belangrijkste moment als toekomstige vader. Ik gun hem dat wel om live mee te maken (gun iedereen dat).
Als je naar Belgie rap over en weer vliegt kun je toch onmogelijk een goede voorbereiding hebben voor de wedstrijden nadien, ook al valt dat tussen twee wedstrijden binnen, want die jetlag zal toch een impact hebben. Ik begrijp niet waarom ze die zijn vrouw niet laten over vliegen naar Amerika.
Zal wel zeker? Het WK gaat in meerdere landen door, je zou zo een ploeg krijgen die in Mexico moet spelen en de VS niet meer binnen mag voor de volgende match.het lijkt mij toch weer een opgeblazen quote, tbh.
Baby is uitgerekend voor juli, meer heeft hij daarover niet gezegd. Sporza maakt daarvan "1/8ste finale of kwartfinale"
Doku zegt wel: "ge kunt dat plannen, maar ge kunt niet voorspellen of het te vroeg komt"
plus, die 1/8ste en kwartfinales: da's een week, het moet al lukken dat het juist op 1 dag aan komt.
ik hoop wel dat hij "multiple entries" op zijn visum heeft.