Pieterjan94
Well-known member
Speciaal voor u zal ik volgende keer TWINTIG keer eenzonder die Ojea geraken we niets eens aan strafschoppen
postenVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speciaal voor u zal ik volgende keer TWINTIG keer eenzonder die Ojea geraken we niets eens aan strafschoppen
postenMogelijks maar dat de ref dit ziet als een arm die veel te breed is en daardoor strafschop, kan ik jammer genoeg wel snappenDie kopt toch gewoon tegen de bovenkant van zijn schouder?
Ik moet het nog eens opnieuw zien dan,Mogelijks maar dat de ref dit ziet als een arm die veel te breed is en daardoor strafschop, kan ik jammer genoeg wel snappen
We worden wijs !!!ow, ik dacht "die stopt er snel mee", maar da's ook al 12 jaar geleden![]()
Niet mee akkoord.Heeft toch alles uit zijn carrière gehaald imo. Geteerd op dat ene WK
Was nooit goed genoeg. Geen afwerken, geen snelheid, technisch oké, ook geen uitgesproken goede trap. Sorry, maar die heeft praktisch alleen maar gespeeld bij clubs boven zijn niveau. Anders had die wss veel minder caps gehaald en ergens bij een duitse middenmoter gespeeld, meer niet. Dus voor mij veel eruit gehaald. Uiteraard niet qua minuten, maar wel qua legendarische wedstrijden spelen en bij clubs boven zijn niveau.Niet mee akkoord.
Hij had sportief gezien veel meer uit zijn carrière kunnen halen indien hij op tijd een stapje terug deed bij Liverpool, ipv daar seizoenenlang op de bank te blijven zitten.
Dat + het feit dat die nu al stopt op een vrij jonge leeftijd, getuigt toch van een gebrek aan ambitie imo. Mag natuurlijk zeker niet klagen met zijn carrière en zal ook altijd herinnerd worden voor die paar belangrijke goals voor Liverpool (meer dan die goal op 't WK trouwens), maar ben echt niet akkoord dat die alles uit zijn carrière heeft gehaald, verre van zelfs.
Stopt met voetballen omdat die terug wil gaan studeren. Lijkt mij net een signaal van bijzonder veel ambitie...Dat + het feit dat die nu al stopt op een vrij jonge leeftijd, getuigt toch van een gebrek aan ambitie imo.