De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Wat ben ik blij dat we deze wedstrijd zijn doorgekomen. Wales is en blijft toch een zwart beest en met momenten dacht ik toch van: hier gaan we weer! Maar ik heb echt genoten van Doku, Raskin en Kevin. Raskin is voor mij haast niet meer weg te denken uit dit team. Hoop dat die een stevige wintertransfer maakt. Trossard toch weer ook met een zware fout. Hij scoort dan nog wel, maar heb die echt weinig goede dingen zien doen bij de nationale ploeg.

Raskin en Doku toch de mannen van dit tweeluik. Zeer sterk.

En mooi, we zijn er weer bij. Enkel mathematisch kan het nog mislukken.

Toch weer paar rare kronkels van Garcia. Je brengt toch altijd Seys ipv De Cuyper?

Raskin was goed maar centraal op dat middenveld gewoon gigantisch veel opties. KDB-Vanaken-Tielemans-Raskin-Onana-Lavia-…

En dan vergeet ik Witsel nog zeg

Het wordt tijd dat we Emile Mpenza terug Rode Duivel maken. Dan hebben we nog eens een echte spits.

Openda is de Emile Mpenza van deze tijd.
Verschil is dat we toen al blij waren met een speler van dat type en die kwaliteiten.

Ik hoop dat die Samuel-Ogunsuyi op termijn wat wordt. Ik vind dat een heel leuk profiel.

Pfff hoe dramatisch kunt ge aan een wedstrijd beginnen.. Vanaken moet altijd spelen ipv Onana.
Trossard was toch een van de zwaksten voor mij en Doku fenomenaal.
De Ketelaere toch weer een heel goeie match. Op een of andere manier gaan die toch in de ploeg moeten blijven staan als Lukaku terug is.

Terug
Bovenaan