Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ongelooflijk... en ze hebben echt wel leuke spelers.Zweden toch ook niet hun beste generatie momenteel precies... Nog maar 1 punt in hun groep en nu zelfs thuis 0-1 aan het verliezen tegen godbetert Kosovo.
Doku heeft ineens lessen in assists geven gehad? Alleen spijtig dat ze niet allemaal worden afgewerkt.

de xA he, potential assistDan ist toch geen assist?![]()
MuggenzifterijDan ist toch geen assist?![]()

.als we dan alles nog winnen gaan we 1ste zijn op basis van doelsaldo als Noord-Macedonia ook nog alles wint (laatste speeldag moeten zij nog tegen Wales)Hopen dat ze snel de 1-3 kunnen maken, anders gaan we nog een helftje bibberen...
Maar op zich hebben we aan een gelijkspel genoeg, zeker? Of vergis ik me?
Met winst hebben we volgende interlandperiode genoeg aan 4/6, bij gelijkspel moeten we 6/6 halen om groepswinnaar te worden.Hopen dat ze snel de 1-3 kunnen maken, anders gaan we nog een helftje bibberen...
Maar op zich hebben we aan een gelijkspel genoeg, zeker? Of vergis ik me?
Goh die deed vrijdag exact hetzelfde hoor, alleen stonden er toen wat meer Noord-Macedoniërs in de backlijn tussen of reageerden de ploegmaats wat laks.Godverdomme Doku... wat een match zeg!