Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meunier had daar eigenlijk nooit mogen staan eh.![]()
Waarom staat Meunier überhaupt op het veld?
Doku op rechts?
DeKetelaere in de spits?
Nog debieler dan Tedesco zijn probeersels

Zo ver weg van het lichaam vond ik die arm niet. Natuurlijke loopbeweging ook dus "unnaturally bigger" vind ik niet. Randgevalletje waarbij de VAR volgens mij niet moet ingrijpen.
![]()
Gelukkig zit het WK bij de vrt en Filip Joos/Peter VdBemptEen WK met commentaar van dienen onnozelen Aster kan ik niet aan. Ga ik vriendelijk voor passen jongens.
Is EK/WK niet meestal op de vrt? Geen Aster dus.Een WK met commentaar van dienen onnozelen Aster kan ik niet aan. Ga ik vriendelijk voor passen jongens.
Was een mopke op een post die ik hier zag dat Meunier niet op dat veld mocht staan zelfs na de 1-0. Was blijkbaar een post van u zelfsHij moet vooral zo ver mogelijk van onze eigen goal wegblijven. Lijkt me nu gewoon wel een loopactie die een Seys ook zou maken op de rechtsachter hoor

Heerlijk nieuwsGelukkig zit het WK bij de vrt en Filip Joos/Peter VdBempt

). Het staat nu 6-4 tussen beide teams onderling en we hebben nog ruim één helft te gaan. Tegen een deftig team moet het beter, er is werk aan de winkel.Peter VDb op de radio als geluid opzettenEen WK met commentaar van dienen onnozelen Aster kan ik niet aan. Ga ik vriendelijk voor passen jongens.