Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijft wel schandaligAch, gewoon winnen op Wales en het is binnen hé![]()
Gelijkspel wellicht ook voldoende hoor. Veel beter doelsaldo, dus gelijkspelen en daarna 6 op 6 en we eindigen normaal als 1e.Ach, gewoon winnen op Wales en het is binnen hé![]()
Ik vond Trossard en Saelemaekers eigenlijk de zwakste eruit.Trossard ook een degelijke match aan het spelen, maar geen cadeau op zo'n kleine ruimtes.
yep ne back gaat het verschil maken lolIk zou toch Seys ook nog brengen.
Tgoh, uiteindelijk met een beetje efficiëntie win je hier met vingers in de neus. Ik vond het zeker geen slechte match van ons. Zeker de eerste helft was goed. Engeland en Italië wisten ook niet te winnen tegen deze ploeg, maar dat mag zeker geen excuus zijn.Spelen wij nu serieus 0-0 gelijk tegen godbetert Noord-Macedonië?
Castagne werd heel vaak aangespeeld en gevonden, maar is aanvallend en qua scorend vermogen veel minder sterk dan Seys. Dus ja, ik had Seys gebracht ipv Castagne. Niet op minuut 87, maar al minstens een half uur eerder.yep ne back gaat het verschil maken lol
Trossard in de spits en dan breng je ene die niks bakt in de spits , zet gewoon Batsman .
ik herhaal me nog eens , als Lukaku stopt gaan we hier nog veel bleiten .
Dit dus. Zoals Fellaini indertijd.Wat ik vooral raar vond is dat je Onana inbrengt en die dan vrij laag houdt. Ik zou denken, zet die mee vanvoor of toch allesinds hoger.
Ik zat gisteren in het vak van Macedonië met enkele Macedonische collega's. Ik heb de Belgische supporters één keer "Tous ensemble" zien doen en voor de rest quasi niks. Die Macedoniërs waren geen minuut stil.Wat een sfeerloze bak is dat nieuwe Ottenstadion toch. Alleen maar het gefluit van de N-macedoniers te horen.
Is het sowieso niet in landen waar meer armoede heerst, dat voetbal ook een grotere uitlaatklep is? Los van het temperament.nochtans, ik zat naast de spionkop, en het was toch meerdere keren per helft "tous ensemble"
en elke corner of vrije trap van KDB waren ze voor hem aan't zingen
nu, de sfeer bij de nationale ploeg vind ik sowieos al minder, maar ik heb het hier al gezegd: in de PG arena is de accoustiek blijkbaar niet ideaal om de sfeer van het sfeervak over het hele stadion te doen dragen.
en bij die ploegen uit die algemene regio (Balkan, Griekenland, Turkije en verder) zijn de supporters altijd een pak heviger dan bij ons, tbh.