De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Jari De Busser is ook goed bezig bij Go Ahead, waarom krijgt die geen selectie i.p.v. een bankzitter als Lammens bvb?

Witsel kan je nog iets zeggen voor ervaring in de kleedkamer, maar als middenvelder kon hij het 4 jaar geleden al niet meer belopen. Batshuayi is al helemaal zinloos om mee te nemen, bankzitter bij zijn club die niet in het systeem van de ploeg past. Pak dan een beloftevolle spits mee, of als je toch bezig bent met oude koeien uit de gracht te halen, roep dan Benteke terug op ofzo. Die kan tenminste kaatsen.

Nuja, ik verwacht dat hij aan zijn basiself weinig zal veranderen, en hij zal Openda wel twee keer laten starten in de spits zeker?

Jari De Busser is ook goed bezig bij Go Ahead, waarom krijgt die geen selectie i.p.v. een bankzitter als Lammens bvb?
Voila, en Lammens staat vandaag in de basis :wink:

Als 3e of 4e keeper mag je gerust een jonge keeper nemen met veel potentieel, ook al speelt hij (nog) niet altijd.

Allé respect voor zo’n De Busser, maar het is maar Go Ahead. Als hij een selectie wil, zal hij toch hogerop moeten.

Wie neemt er nu ook voetbalkrant, voetbalnieuws, voetbalprimeur en andere snertsites serieus? Zo'n sites zouden gewoon verboden moeten worden :sick:

Bounida is ineens niet meer geselecteerd voor de beloften, heeft op zijn instagram al zijn verwijzingen (foto's) naar België verwijderd en komt met het ophemelen van de prestaties van Marokko. En dat komt allemaal ineens samen.

Ik vrees toch dat Voetbalkrant gelijk heeft. Ik vind Voetbalkrant eigenlijk ook wel iets tussen clickbait en echte media in, wat anders dan zo'n Voetbalprimeur of zo. VK heeft nog wel echte vaste werknemers die echt naar persconferenties gaan en matchen gaan bekijken en wat proberen te netwerken.

Bounida is ineens niet meer geselecteerd voor de beloften, heeft op zijn instagram al zijn verwijzingen (foto's) naar België verwijderd en komt met het ophemelen van de prestaties van Marokko. En dat komt allemaal ineens samen.

Ik vrees toch dat Voetbalkrant gelijk heeft. Ik vind Voetbalkrant eigenlijk ook wel iets tussen clickbait en echte media in, wat anders dan zo'n Voetbalprimeur of zo. VK heeft nog wel echte vaste werknemers die echt naar persconferenties gaan en matchen gaan bekijken en wat proberen te netwerken.
Zou een zeer spijtig zaak zijn, kapitein etc geweest in de jeugd.

Reken dit al maar als 90% confirmed want ik heb zijn insta nog niet bekeken maar ik vermoed dat het al vol giftige taal zal staan van Belgen vs circlejerk van Marokkaanse fans en dan is je perceptie al snel aangepast.

Plus wij selecteren zelden pril voor onze A-ploeg terwijl Marokko al die kerels al een selectie geeft op hun 18-19 na amper minuten in het eerste elftal. Ik kan me niet eens inbeelden hoeveel nonkels etc door het dolle heen gaan als die kerels de kans krijgen om voor Marokko te spelen, giga druk. Ik vrees dat het schip dus reeds verzonken is, tenzij je nu met hem gaat praten en hem een plaatje schildert dat hij straks samen met zijn maatje Mokio kan spelen voor België ofzo maar dat is waarschijnlijk niet veel waard vs volwaardige A-speler te kunnen zijn bij Marokko vanop vroege leeftijd.

Talbi was zelfs al weg nog voor die bij ons met de beloften meedeed denk ik. En die heeft de hele tijd in België vertoefd. Maar goed, dat was ook een fout van de nationale bond om daar te weinig mee in contact te zijn.

Zou een zeer spijtig zaak zijn, kapitein etc geweest in de jeugd.

Reken dit al maar als 90% confirmed want ik heb zijn insta nog niet bekeken maar ik vermoed dat het al vol giftige taal zal staan van Belgen vs circlejerk van Marokkaanse fans en dan is je perceptie al snel aangepast.

Plus wij selecteren zelden pril voor onze A-ploeg terwijl Marokko al die kerels al een selectie geeft op hun 18-19 na amper minuten in het eerste elftal. Ik kan me niet eens inbeelden hoeveel nonkels etc door het dolle heen gaan als die kerels de kans krijgen om voor Marokko te spelen, giga druk. Ik vrees dat het schip dus reeds verzonken is, tenzij je nu met hem gaat praten en hem een plaatje schildert dat hij straks samen met zijn maatje Mokio kan spelen voor België ofzo maar dat is waarschijnlijk niet veel waard vs volwaardige A-speler te kunnen zijn bij Marokko vanop vroege leeftijd.

Talbi was zelfs al weg nog voor die bij ons met de beloften meedeed denk ik. En die heeft de hele tijd in België vertoefd. Maar goed, dat was ook een fout van de nationale bond om daar te weinig mee in contact te zijn.
Zit die met zijn socials bij Sporthouse?
Dat kan je toch iets tactvoller aanpakken

De niet-selectie van Bounida is een sportieve keuze door Swerts.
“Het is puur een sportieve keuze”, stelt Swerts. “Tijdens de vorige interlandperiode waren er een aantal jongens door blessures en lastminute-transferbeslommeringen niet bij. Die waren nu wel beschikbaar, waardoor de keuze om Bounida niet op te roepen puur te maken heeft met de profielen die we ter beschikking hadden en met de concurrentie op zijn positie. Dat hebben we ook zo aangegeven bij Rayane zelf.”
Als je dan ziet dat bvb Degreef of Mathis Servais of zelfs nog Sternberg/Idumbo dan kan je toch evengoed Bounida oproepen als je weet dat dit een impact heeft op zijn keuze...

Misschien dan alles gewist op zijn socials vanwege de frustratie. Wat uiteraard kan leiden naar een keuze voor Marokko.

Terug
Bovenaan