De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Groot verschil ook tussen zijn eerste 40 min en de laatste 20, dat van die laatste 20 moet hij veel meer tonen

Trossard eraf!
Maar zijn 1ste 40 minuten waar ook niet slecht van hem maar geen eindproduct en dan veel liever een speler die durft, initiatief pakt, acties opzet dan bvb Trossard die er precies bij loopt alsof ie hier niet wilt zijn

Ik blijf erbij dat sommigen gewoon te veel verwachten van Doku. Het is geen Messi of CR7 of ... Maar wel 1 van onze beste zoniet onze beste winger
Die kritiek is/was toch gewoon terecht? Tuurlijk is het geen Messi, maar met zijn versnelling zit daar gewoon zooo veel meer potentieel in, maar momenteel zo weinig rendement over het algemeen (laatste pas vb)
Dat is wat mij alvast frustreert bij hem.

Goeie goals en assist nu natuurlijk, dat gaat niemand ontkennen.

Jah als je vergelijkt met trossard stopt de discussie he!
dat was toch de andere winger die op het veld stond dus toch niet vreemd.

En Saelemaekers is gewoon een ander profiel die vooral ruimte nodig heeft voor zich. En Fofana speelde 1 goeie interland maar heeft ook veel potentieel dus die komt er wel

Die kritiek is/was toch gewoon terecht? Tuurlijk is het geen Messi, maar met zijn versnelling zit daar gewoon zooo veel meer potentieel in, maar momenteel zo weinig rendement over het algemeen (laatste pas vb)
Dat is wat mij alvast frustreert bij hem.

Goeie goals en assist nu natuurlijk, dat gaat niemand ontkennen.
zoals al vaker gezegd is dat niet altijd zijn schuld dat hij minder assists heeft dan zou kunnen (soms ook wel natuurlijk).

In zijn laatste 5 interlands (dit jaar dus) 3 goals en 2 assists dat is gewoon heel netjes

CDK toch echt veel beter in het samenspel dan Openda.

Blijf het toch weer verbazend vinden dat Meunier wordt gebracht om dan Castagne op links te zetten terwijl je Moreira lopen hebt. Zeker in een match als deze.

Terug
Bovenaan