Met een beetje een deftige scheidsrechter had hij zijn tegenstander na 8 minuten al geel aangesmeerd.Ik voorspel een topmatch van Doku.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met een beetje een deftige scheidsrechter had hij zijn tegenstander na 8 minuten al geel aangesmeerd.Ik voorspel een topmatch van Doku.
Ziener!Ik voorspel een topmatch van Doku.

maar is geen echte spits. In het begin van de match zag je dat duidelijk bij die voorzet van Castagne waar een echte spits op in duikt en CDK iets te lang afwacht. Maar in het samenspel is hij dan weer een stuk beter natuurlijkDe ketelaere toch ook veel nuttiger dan Openda…

Een top match van Doku kan je het toch weer niet noemen imoZiener!![]()
Tuurlijk niet.Een top match van Doku kan je het toch weer niet noemen imo
Trossard idem...
Trossard vooral 0 initiatief, durfde precies niet te voetballen. Doku was aanwezig en durfde dan weer wel initatief pakkenEen top match van Doku kan je het toch weer niet noemen imo
Trossard idem...
Niet echt gezien, behalve de "pre assist" bij de 1-0 zeker?Trossard vooral 0 initiatief, durfde precies niet te voetballen.
Die kritiek was ook meer dan terecht hé, zijn match tegen Liechtenstein was beschamend slecht. En hij heeft nog altijd meer zwakke dan goeie matchen gespeeld bij de Duivels. Nog eens zo'n stinker tegen Kazachstan kon hij imo niet permitteren.Antwoorden op alle kritiek (ook hier) met de voeten, zo moet het!