De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Decuyper-Fofana top flank. Vanaken ook bedrijvig.
Doku compleet waardeloos. Die gaat nooit nog beter worden vrees ik, compleet gebrek aan voetbalinzicht

De Cuyper gevaarlijkste man op het veld, ongelofelijk dat die zo lang op echte kansen heeft moeten wachten bij de Duivels.

Doku kan zelfs geen amateurs meer dribbelen, haal die er maar af.

Zit Deschacht nu echt in de studio om commentaar te geven 😭
Dat fossiel van Mulder was erg, maar Deschacht moet het nu toch ook niet zijn..

Man man, gulder kunt toch een ferm stukske overdrijven 😂
Ze zijn aan het spelen tegen Liechtenstein. Da's het niveau San Marino, waar we zelfs de periode voor de gouden lichting met 10-0 gingen winnen. En nu zie je een Doku die amper een man voorbij raakt, en zich continue vastloopt, zonder dat er echt doelgevaar komt. Als het nu al niet lukt, wat ga je dan doen tegen spelers die wél professionele sjotters zijn?

Je ziet toch mooi dat De Bruyne en Doku het balbezit voetbal van Guardiola gewoon zijn.
Als er eens ruimte is op de counter, draaien ze liever 7x rond hun as dan de bal diep te spelen/diep te lopen. Een Vanaken daar in tegen speelt onmiddellijk die bal vooruit. Tegen een Frankrijk of Spanje of zo heb ik toch liever het 2de

Je ziet toch mooi dat De Bruyne en Doku het balbezit voetbal van Guardiola gewoon zijn.
Als er eens ruimte is op de counter, draaien ze liever 7x rond hun as dan de bal diep te spelen/diep te lopen. Een Vanaken daar in tegen speelt onmiddellijk die bal vooruit. Tegen een Frankrijk of Spanje of zo heb ik toch liever het 2de
Hopelijk krijgt Conte er dat dan weer uit bij De Bruyne.

Ze zijn aan het spelen tegen Liechtenstein. Da's het niveau San Marino, waar we zelfs de periode voor de gouden lichting met 10-0 gingen winnen. En nu zie je een Doku die amper een man voorbij raakt, en zich continue vastloopt, zonder dat er echt doelgevaar komt. Als het nu al niet lukt, wat ga je dan doen tegen spelers die wél professionele sjotters zijn?
In 2006 zijn we daar met 1-2 gaan winnen, in 2019 met 0-4

Castagne voor De Cuyper, ik ga nogmaals de vraag stellen: waarom naturaliseer je Moreira als je liever een rechtsback brengt dan hem?

Castagne voor De Cuyper, ik ga nogmaals de vraag stellen: waarom naturaliseer je Moreira als je liever een rechtsback brengt dan hem?

Ik denk eigenlijk dat die op een bepaald moment (toen die Talbi voor Marokko koos en dien andere jongen voor Griekenland) zo in paniek zijn geslagen dat ze gewoon elke half Belg zijn beginnen selecteren voor de zekerheid

Terug
Bovenaan