De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Maar nu dan ook niet snel meer tegen landen tout court?
Want je gaat je kapitein toch niet op de bank zetten? De Bruyne toch ook niet?

Dus ofwel gaat Garcia tóch met Tielemans op de 6 spelen (wat ik eigenlijk niet verwacht, ik verwacht straks gewoon Raskin).
Ofwel is Vanaken gewoon de doublure van De Bruyne, en zal hij zo zijn kans moeten afwachten (of af en toe een invalbeurt).
Denk best als doublure voor de bruyne als deze fit is.

Ik las in het kader van de getalenteerde groep U21 van de Duivels dat Nill de Pauw daar met de spitsen aan de slag moet gaan om hen efficiëntie bij te brengen. Dat was toch die spits die wel goed kon voetballen maar in zijn carrière bijna nooit gescoord heeft, niet?

Jammer van Seys, had die graag op dat niveau eens gezien. Hoop nu wel Moreira te zien vandaag, desnoods via een invalbeurt. En Fofana eens bij onze Duivels zien wervelen.

Het wordt dus Courtois - De Cuyper, Theate, Debast, Meunier - Tielemans, De Bruyne, Vanaken - Doku, Openda, Fofana

Mja. Meunier boven Castagne snap ik niet, Vanaken tegen Liechtenstein is te begrijpen. En had veel liever CDK gezien dan Openda.

De enige reden waarom Openda start is omdat hij eindelijk dan wat goaltjes voor de Rode Duivels kan maken, zodat die wat zelfvertrouwen krijgt. Tegen toplanden ga je toch met Openda spelen, dan kan hij beter tegen dan het nodige zelfvertrouwen hebben

Ik geloof niet in Openda in het systeem dat wij spelen. Da's weer gewoon naar naam en niet naar profiel kijken, we hebben dat jaren ook met Batshuayi gezien.

Rechtse flank en Openda is toch echt niet om gelukkig van te worden. Openda is bij momenten nog altijd dezelfde speler die bij Brugge is vertrokken is en gewoon te kort komt.

Terug
Bovenaan