Hans Moleman
Well-known member
Alle hoop op Mokio en Butera dan maar?Eigenlijk komt het erop neer dat Ajax weer wat verdedigers voor ons moeten opleiden.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle hoop op Mokio en Butera dan maar?Eigenlijk komt het erop neer dat Ajax weer wat verdedigers voor ons moeten opleiden.

Butera kan ook nog voor Nederland kiezen zeker? Maar die zijn zware blessure heeft wel roet in het eten gegooid voorlopig.Alle hoop op Mokio en Butera dan maar?![]()
Er is nog wat twijfel rond Mokio, maar hij lijkt bij Ajax idd een 6 te gaan worden. Maar is op dit moment echt nog niet klaar voor de RD. Eerst maar eens wat meer minuten maken bij Ajax. Ook zeker geen schande op zijn leeftijd natuurlijk.En Mokio gaat toch richting de 6? Eigenlijk jammer, want op die plek hebben we nu wel redelijk wat jongens lopen. Die helaas ook allemaal wel nog wat boterhammekes moeten eten, een jaar of twee geleden dacht ik dat jongens als Lavia en Vermeeren toch wel verder zouden staan. Al is het bij die eerste natuurlijk puur door blessures dat we hem niet meer zien.
Had 5 wedstrijden bij City.Van Buyten is toch een legend?
Scoorde de 2-2 in Hampden Park terwijl we met een man minder stonden en hielden zo de kansen gaaf voor kwalificatie voor WK2002.
Mooie carrière bij City, Marseille en Bayern.
De naam Van Blunder lijkt mij ook meer gecreëerd door bepaalde Vlaamse sportjournaille.

Hmm. WaaromButera kan ook nog voor Nederland kiezen zeker? Maar die zijn zware blessure heeft wel roet in het eten gegooid voorlopig.

Zo zonde dat Sadiki voor Congo heeft gekozen.Dacht dat hij ook Nederlandse roots had, maar kan mis zijn.Hmm. Waarom
Kan die voor Nederland kiezen?
Maar idd nog altijd niet bekomen van die zware blessure. Dus dat ziet er niet goed uit. Hoop ook dat Mokio nog als verdediger wordt uitgespeeld, puur voor de duivels.
Hem op de KDB cup ook eens in de spits zien spelen, dus mss kan hij daar ook inspringen.
Lavia uiteraard nog altijd een absolute meerwaarde als hij fit is. Wat helaas veel te weinig is.Zo zonde dat Sadiki voor Congo heeft gekozen.
Ja, zou zeker kunnen, maar het eerste dat ik er van hoor. Zijn pa was alleszins nen Belg.Dacht dat hij ook Nederlandse roots had, maar kan mis zijn.

Ergens hard en onnodig. Anderzijds maakte hij bij de Rode Duivels toch echt wel vaak zijn foutjes hoor. Heel lang niet bepaald een stabiele factor geweest.Van Buyten is toch een legend?
Scoorde de 2-2 in Hampden Park terwijl we met een man minder stonden en hielden zo de kansen gaaf voor kwalificatie voor WK2002.
Mooie carrière bij City, Marseille en Bayern.
De naam Van Blunder lijkt mij ook meer gecreëerd door bepaalde Vlaamse sportjournaille.
Je zegt het zelf, de meesten moeten toch nog wat groeien of stabieler worden. Extra concurrentie of extra opties zijn in mijn ogen dus toch echt wel welkom. Laat maar komen.En Mokio gaat toch richting de 6? Eigenlijk jammer, want op die plek hebben we nu wel redelijk wat jongens lopen. Die helaas ook allemaal wel nog wat boterhammekes moeten eten, een jaar of twee geleden dacht ik dat jongens als Lavia en Vermeeren toch wel verder zouden staan. Al is het bij die eerste natuurlijk puur door blessures dat we hem niet meer zien.
Hoop op iemand die nog geen match in een eerste divisie heeft gespeeld? Volgens transfermarkt ook gewoon niet eens de selectie gehaald bij Jong Ajax in de KKD opbhet einde van vorig seizoen?Alle hoop op Mokio en Butera dan maar?![]()
Sure, maar in de defensie hebben we het nog veel meer nodigJe zegt het zelf, de meesten moeten toch nog wat groeien of stabieler worden. Extra concurrentie of extra opties zijn in mijn ogen dus toch echt wel welkom. Laat maar komen.
Lavia ook weer voor onbepaalde tijd out met een spier-probleem. Laatste match was 28/6.. Hoe kan da nu eigenlijk dat die zo vaak geblesseerd is? Hem zien we ook dus zeker niet tijdens de interland-periode. Ik zou CDK ook eens in de spits willen zien... En idd, Faes er gewoon uit al zal die 2x basisspeler zijn vreesk.
Heeft een zware blessure gehad en denk dat Hans eerder reageerde op mijn mopje.Hoop op iemand die nog geen match in een eerste divisie heeft gespeeld? Volgens transfermarkt ook gewoon niet eens de selectie gehaald bij Jong Ajax in de KKD opbhet einde van vorig seizoen?
Van Buyten was vooral goed met een ervaren verdediger naast hem, zoals een Lucio bij Bayern. Als hij, zoals bij de Rode Duivels indertijd, zelf de ervaren man moest zijn liep het vaak mis met zijn blunders tot gevolg.

Geen nood, we hadden ook nog Batshuayi met amper 10 minuten die kon opgeroepen worden.Stassin heeft in 3 matchen amper 70 minuten gespeeld dit seizoen