De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Wat was weer de exacte voorspelling ook al weer? :)

Dattem tekort zou komen voor Arsenal, en naar degradatiekandidaat in de EPL zou trekken (Luton, check, Sevilla overstijgt dat niveau ook niet want was vorig seizoen degradatiekandidaat in La Liga) of terugkeren naar Belgie (naar PAOK trekken, is zelfs een stap terug wat dat betreft, maar goed, we zijn mild).

Binnen 11-12 dagen alweer interland periode tegen Noord-Macedonie en Wales. Geen Lukaku, welk wit konijn zou em uit zijne hoed toveren? Ook Vermant die volgens mij wel heeft gescoord bij de Belgen zal er niet bij-zijn.

Openda heeft er, samen met weliswaar de hele ploeg, een snertseizoen opzitten bij Leipzig. Bij de 6-0 pandoering tegen Bayern in de seizoensopener werd hij bij de rust ook al gewisseld. Weinig vertrouwen in, eerlijk gezegd.

Openda heeft er, samen met weliswaar de hele ploeg, een snertseizoen opzitten bij Leipzig. Bij de 6-0 pandoering tegen Bayern in de seizoensopener werd hij bij de rust ook al gewisseld. Weinig vertrouwen in, eerlijk gezegd.
Maar wat zijn de alternatieven eigenlijk?

Tja, ofwel spelers die eigenlijk geen natuurlijke centrumspitsen zijn zoals CDK of Trossard daar zetten, ofwel moet je gaan kijken naar de Vertessens en Stassins van deze wereld.
Dat is toch een vreemde keuze wanneer bij Openda het argument is dat hij niet in vorm is het?

Ik zeg niet dat ik daarvoor zou kiezen he, de spitsenpositie is echt een probleem als Lukaku niet fit of in vorm is. Ik zie niemand die hem op dit moment enigszins kan vervangen. Intrinsiek neig ik nog het meest naar CDK omdat die kan kaatsen en het meest compatibel is met onze manier van spelen waarbij we onze vleugelaanvallers in stelling proberen brengen.

Ik zeg niet dat ik daarvoor zou kiezen he, de spitsenpositie is echt een probleem als Lukaku niet fit of in vorm is. Ik zie niemand die hem op dit moment enigszins kan vervangen. Intrinsiek neig ik nog het meest naar CDK omdat die kan kaatsen en het meest compatibel is met onze manier van spelen waarbij we onze vleugelaanvallers in stelling proberen brengen.
Je moet daar gewoon CDK zetten. Wij zetten zelfs met Lukaku amper voor en CDK is zeer balvast, groot, sterk, kan zelf een actie maken én kan onze flanken aanspelen. Een Trossard zou zo eens eindelijk uit de verf kunnen komen ipv steeds onze holder de bolder type aanval.

Maar goed CDK wordt door onze trainers gezien als een drol geplet in de zool van een nieuw paar bottinnen dus reken maar op een domme kutoplossing zoals Doku diepe spits.

Vertessen is een buitenspeler
We hebben nog:
- Ngonge
- Vanzeir
- Benteke
- Cuypers

Blijkbaar staat Bertaccini ook in de ruime voorselectie

Doe mij maar Courtois - De Cuyper, Theate, Debast, Seys - Onana, Tielemans - Fofana, De Bruyne, Doku - CDK volgende week.

Tegen Liechtenstein en Kazakhstan kan je wel een stuk aanvallender spelen en Tielemans switchen met Vanaken, maar we moeten toch echt eens terug met een typeploeg beginnen te spelen.

Doe mij maar Courtois - De Cuyper, Theate, Debast, Seys - Onana, Tielemans - Fofana, De Bruyne, Doku - CDK volgende week.

Tegen Liechtenstein en Kazakhstan kan je wel een stuk aanvallender spelen en Tielemans switchen met Vanaken, maar we moeten toch echt eens terug met een typeploeg beginnen te spelen.

Ach, ben je nu ook al op de Debast-bandwagon gesprongen? :(

Zeno is geen CV, daar maakt hij teveel foutjes voor. Als we dan toch met een typeploeg moeten beginnen spelen, laat ons dan gewoon gelijk met Theate/De Winter of Theate/Smets beginnen, beiden zijn intrinsiek beter op de CV dan Debast.

We gaan het ons nog beklagen als Garcia effectief kiest voor Debast als vaste CV, mark my words.

Ach, ben je nu ook al op de Debast-bandwagon gesprongen? :(

Zeno is geen CV, daar maakt hij teveel foutjes voor. Als we dan toch met een typeploeg moeten beginnen spelen, laat ons dan gewoon gelijk met Theate/De Winter of Theate/Smets beginnen, beiden zijn intrinsiek beter op de CV dan Debast.

We gaan het ons nog beklagen als Garcia effectief kiest voor Debast als vaste CV, mark my words.
Debast speelde nu weer CV bij Sporting.

Mijn opstelling:
Geen Faes /end

Terug
Bovenaan