De Rode Duivels - het Garcia tijdperk

Idd weer eens toevallig net voor een wedstrijd waar hij geen eer kan halen. De heenmatch had em toch nergens last van? Echt, dat er nog zijn die het positief vinden om die vent terug in de nationale ploeg te halen.

Hij miste 2 weken geleden wel een match bij Real door lichte last aan de knie. Het is niet onwaarschijnlijk dat dat nu ook het geval is. Hij is toch gewoon aanwezig dus.

Garcia zijn uitleg + de beelden, lijkt me idd dat hij een lichte blessure heeft
we moeten niet te cynisch worden

En Sels is gewoon ook top, daar zou het toch niet aan mogen liggen.

Zucht, RIP De Cuyper toch? Meunier speelde een draak van een match, en dan ga je hem laten staan om Castagne uit positie te steken.

Faes-Debast, wat een centraal duo 🤨 Debast is zo overroepen, geen idee waarom die zo vaak mag spelen. Kan een pass geven maar verdedigen kan hij niet

En saaie Castagne op links ten koste van Decuyper, Meunier moet je toch ook gewoon passeren in de toekomst, brengt niks meer bij.

Middenveld en aanval wel gewoon heel oke

Toch verrassend om je verdediging zo drastisch te wijzigen...
Castagne gewoon inbrengen voor Meunier had inderdaad logischer geweest, bijvoorbeeld.

Wat zeg je nu als bondscoach? Ik heb mij de eerste wedstrijd serieus vergist?
Of geef je het eigenlijk al half op? En bekijk je deze wedstrijd om zaken uit te proberen?

Toch wat vreemd, ik hoop voor Garcia dat het goed uitpakt.

Toch verrassend om je verdediging zo drastisch te wijzigen...
Castagne gewoon inbrengen voor Meunier had inderdaad logischer geweest, bijvoorbeeld.

Wat zeg je nu als bondscoach? Ik heb mij de eerste wedstrijd serieus vergist?
Of geef je het eigenlijk al half op? En bekijk je deze wedstrijd om zaken uit te proberen?

Toch wat vreemd, ik hoop voor Garcia dat het goed uitpakt.
Ik denk dat de confrontatie met de realiteit hard was, op training zien die er allemaal OK uit, in de realiteit halen sommigen de lat van Europese subtop niet

Kan misschien, maar daar speelt hij niet en de vraag is of hij daar ooit komt te spelen.
Dat is eigenlijk zijn oorspronkelijke positie, maar hij is wat te klein. Ik volg je wel, maar op 6 hebben we Lavia etc, Links De Cuyper

Ga dan maar 3 vanachter spelen met Mokio Links van de drie bvb

Gezichtsverlies, mindere affiches en minder geld

Who cares about dat laatste
Krijg ik die miljoenen? Neen? Ok dan.

Goh, ze hebben geld nodig om de coach te ontslagen als hij ons niet WK maakt he!

Wel beetje tendentieus artikel. Ze hebben ook wel vooral de minst interessante landen opgesomd die mogelijks in Divisie B aantreden.
Als je wat meer objectief kijkt: Zweden, Roemenie, Noord-Ierland, Noord-Macedonie, Kosovo, Polen, Israel, Bosnie, Hongarije, Zwitserland, Schotland, Oostenrijk, Georgie.
Komt daar nog bij: Belgie/Oekraine, Ierland/Bulgarije, Slovenie/Slovakije.

Zijn toch nog een hoop deftige landen bij, en gelet op onze wankele verdediging en jongere spelers, misschien niet slecht om een jaartje wat meer haalbare tegenstanders te treffen.

Zo slechte instelling vind ik dit niet van kdb om mss even in die tweede divisie te spelen automatismen op doen nieuwe spelers in passen ...

Terug
Bovenaan