Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grappig.Ze zijn daar Garcia al aan het afbreken in de studio. Die wissels zijn vooral om de spelers te leren kennen. En de Nations league is de WK kwalificatie niet. Beter nu wat experimenteren.
Dat is met ons supporters ook he. We moeten daar niet mee om de pot draaien. Als het resultaat goed is, niks aan de hand, anders had hij net het tegenovergestelde moeten doen. Analisten, maar wij ook als supporters praten graan achteraf over de verkeerde keuzes.Grappig.
Toen Tedesco zei van "Als we nu (Nations League) niet experimenteren, wanneer dan wel?"
Dan was het pek en veren. Afgemaakt, want het was een toernooi. Nationale schande. Kritiek van de analisten
En nu "tja kunnen beter nu experimenteren"
Het geheugen van een voetbalfan/analist is vaak toch ook niet langer dan dat van een eendagsvlieg
Als heel u middenveld verzuipt , ja dan verzuipt Tielemans mee
Lijkt me toch iets typisch Belgisch dat velen er plezier uit halen als het nationaal team faalt. Beetje sneu.
Ja. Ik heb de 2de helft niet meer gezien maar toen Kevin er na de 1-1 uitgehaald werd (hij is niet meer de jongste) was het blijkbaar naar de **** ???Maar was het tot de 1-1 niet ca va?
Waren niet de moeilijkste reddingen + moest als keeper altijd tussenkomen bij de voorzet die de 3-1 inluidt. Sorry, maar vond hem echt geen goeie match spelen.Thank God dat Courtois er was, anders was het bij de rust al 3-1.
Zelfs Kompany, Pep, Mourinho ... hadden volgens mij gisteren met deze ploeg verloren.Kunnen we Garcia al niet ontslaan? of moeten we wachten tot volgend boekjaar?
Dan mag ik hopen dat je niet naar iedere match hebt gekeken. Want speelde de laatste jaren wel al een paar echt goeie matchen voor de rode duivels. Waar hij allesbehalve verloren liep.Tielemans verzuipt al jaren. Ik heb die bij de RD's geen énkele match echt goed zien spelen. Die loopt altijd verloren in dat middenveld en laat ballen passeren alsof hij schrik heeft van ballen.
Dan mag ik hopen dat je niet naar iedere match hebt gekeken. Want speelde de laatste jaren wel al een paar echt goeie matchen voor de rode duivels. Waar hij allesbehalve verloren liep.

Ik vind dat Tielemans zijn beste wedstrijden heeft gespeeld bij de Duivels wanneer KDB er niet op stond, in een meer aanvallende en dirigerende rol.Dan mag ik hopen dat je niet naar iedere match hebt gekeken. Want speelde de laatste jaren wel al een paar echt goeie matchen voor de rode duivels. Waar hij allesbehalve verloren liep.
Akkoord dat de 3e goal de enige is waar hij misschien beter kon doen maar het is daar toch vooral De Winter die daar nota bene 5 meter van zijn eigen goal zijn man laat lopen.Waren niet de moeilijkste reddingen + moest als keeper altijd tussenkomen bij de voorzet die de 3-1 inluidt. Sorry, maar vond hem echt geen goeie match spelen.
Youri wel een bepaald soort middenvelder naast zich nodig. Debast als 6 ben ik ook niet echt fan van. Ondanks zijn voetballende kwaliteiten.Ik vind dat Tielemans zijn beste wedstrijden heeft gespeeld bij de Duivels wanneer KDB er niet op stond, in een meer aanvallende en dirigerende rol.
Maar als 8 is hij toch al meerdere keren slecht tot heel slecht geweest, kwam nu ook telkens een voet te laat en was zeer slordig aan de bal. Mss KDB een rijtje lager zetten en Tielemans een rijtje hoger.
Het experiment met Debast als 6 vond ik ook niet geslaagd en hielp ook Tielemans niet om het middenveld onder controle te houden.
Tielemans liet zich te veel uitzakken om de bal op te halen en speelde daardoor te laag om efficiënt te zijn. Op Engeland was Tielemans outstanding, maar daar had hij ook Onana in de rug en kon Tielemans veel hoger spelen. Idem zoals bij Aston Villa.Youri wel een bepaald soort middenvelder naast zich nodig. Debast als 6 ben ik ook niet echt fan van. Ondanks zijn voetballende kwaliteiten.
Ging mij gewoon weer over dat er hier weer overdreven negatief werd gedaan over Tielemans. Zelf maar 1 helft gezien, dus over gisteren spreek ik mij niet uit. Maar beweren dat hij nooit een goeie match voor de duivels heeft gespeeld klopt gewoon niet.